Noisey content partner van Eurosonic Noorderslag

Noisey content partner van Eurosonic Noorderslag
  • Content
  • 18 jan 2019 @ 10:16
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • EntertainmentMakersContentKunst & Cultuur

Noisey, het muziekplatform van Vice, is officieel content partner van Eurosonic Noorderslag, het vierdaagse festival in Groningen dat gisteren van start is gegaan.

Eurosonic is een van de grootste showcasefestivals van Europa. Het jaarlijkse evenement heeft als doel de aandacht voor Europese popmuziek en de internationale circulatie van de artiesten die deze muziek maken te vergroten.

Noisey is onder meer verantwoordelijk voor het ESNS Magazine, dat door heel Groningen verspreid wordt en terug te vinden is in de goodiebags van het festival. Het magazine bestaat uit artikelen, interviews en ervaringen en tips van geprogrammeerde artiesten.

Naast het papieren magazine maken zowel Noisey als Vice verschillende video- en geschreven content rondom het evenement. Deze content is naast de website en socials van Noisey te vinden op een speciaal ontwikkelde Eurosonic topic page. Ook organiseert het muziekplatform dit jaar een panel over het pad naar muzikaal succes in 2019 en later.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken