Nicolette van Dam en Bas Smit steken wenskaart in modern jasje
- Content
- 23 mei 2019 @ 10:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentVideo
- 23 mei 2019 @ 10:46
- Lucas Boon
BN'ers Nicolette van Dam en Bas Smit lanceren een videowenskaart. De Vidley is een papieren wenskaart met een groot ingebouwd videoscherm, waarmee men iemand kan feliciteren, een vakantiegroet sturen of de liefde verklaren.
Met Vidley steekt het duo de klassieke wenskaart in een modern jasje. 'Zo'n kaartje in de brievenbus doet vaak zoveel meer dan enkel een appje of e-mail. Vidley combineert die kaart met een persoonlijke videoboodschap en maakt het sturen van een wenskaart weer bijzonder', aldus Van Dam.
Nicolette van Dam (l) en Bas Smit.
Van Dam vervolgt: 'In december vorig jaar stuurden we met kerst een kaart aan onze vrienden en familieleden, als grapje eigenlijk. Zij waren daar zo enthousiast over, dat we dachten: hier moeten we iets meer mee doen. Met de Vidley combineren we nu het beste van twee werelden.'
Ze vertelt hoe het product in zijn werk gaat: 'Het begint met de smartphone. Maak een persoonlijke videoboodschap van jezelf, gezin of vrienden. Dat kunnen lieve woorden zijn, maar ook een lief of gedicht. Je kunt de video zo origineel maken als je zelf wilt. De Vidley kun je vervolgens direct laten bezorgen bij de persoon aan wie je de boodschap hebt gericht. Je kunt er ook voor kiezen om 'm bij je thuis te laten bezorgen en zelf te overhandigen.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
- Thuisarts start campagne tegen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes