Nicolette van Dam en Bas Smit steken wenskaart in modern jasje
- Content
- 23 mei 2019 @ 10:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentVideo
- 23 mei 2019 @ 10:46
- Lucas Boon
BN'ers Nicolette van Dam en Bas Smit lanceren een videowenskaart. De Vidley is een papieren wenskaart met een groot ingebouwd videoscherm, waarmee men iemand kan feliciteren, een vakantiegroet sturen of de liefde verklaren.
Met Vidley steekt het duo de klassieke wenskaart in een modern jasje. 'Zo'n kaartje in de brievenbus doet vaak zoveel meer dan enkel een appje of e-mail. Vidley combineert die kaart met een persoonlijke videoboodschap en maakt het sturen van een wenskaart weer bijzonder', aldus Van Dam.
Nicolette van Dam (l) en Bas Smit.
Van Dam vervolgt: 'In december vorig jaar stuurden we met kerst een kaart aan onze vrienden en familieleden, als grapje eigenlijk. Zij waren daar zo enthousiast over, dat we dachten: hier moeten we iets meer mee doen. Met de Vidley combineren we nu het beste van twee werelden.'
Ze vertelt hoe het product in zijn werk gaat: 'Het begint met de smartphone. Maak een persoonlijke videoboodschap van jezelf, gezin of vrienden. Dat kunnen lieve woorden zijn, maar ook een lief of gedicht. Je kunt de video zo origineel maken als je zelf wilt. De Vidley kun je vervolgens direct laten bezorgen bij de persoon aan wie je de boodschap hebt gericht. Je kunt er ook voor kiezen om 'm bij je thuis te laten bezorgen en zelf te overhandigen.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
- ING steekt vrouwenvoetbal hart onder... 10-06-2025
- [column] Wachten als belevenis:... 10-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers