Nicolette van Dam en Bas Smit steken wenskaart in modern jasje
- Content
- 23 mei 2019 @ 10:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentVideo
- 23 mei 2019 @ 10:46
- Lucas Boon
BN'ers Nicolette van Dam en Bas Smit lanceren een videowenskaart. De Vidley is een papieren wenskaart met een groot ingebouwd videoscherm, waarmee men iemand kan feliciteren, een vakantiegroet sturen of de liefde verklaren.
Met Vidley steekt het duo de klassieke wenskaart in een modern jasje. 'Zo'n kaartje in de brievenbus doet vaak zoveel meer dan enkel een appje of e-mail. Vidley combineert die kaart met een persoonlijke videoboodschap en maakt het sturen van een wenskaart weer bijzonder', aldus Van Dam.
Nicolette van Dam (l) en Bas Smit.
Van Dam vervolgt: 'In december vorig jaar stuurden we met kerst een kaart aan onze vrienden en familieleden, als grapje eigenlijk. Zij waren daar zo enthousiast over, dat we dachten: hier moeten we iets meer mee doen. Met de Vidley combineren we nu het beste van twee werelden.'
Ze vertelt hoe het product in zijn werk gaat: 'Het begint met de smartphone. Maak een persoonlijke videoboodschap van jezelf, gezin of vrienden. Dat kunnen lieve woorden zijn, maar ook een lief of gedicht. Je kunt de video zo origineel maken als je zelf wilt. De Vidley kun je vervolgens direct laten bezorgen bij de persoon aan wie je de boodschap hebt gericht. Je kunt er ook voor kiezen om 'm bij je thuis te laten bezorgen en zelf te overhandigen.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual reality
- Waarom een razendsnelle hosting zo belangrijk is voor je...
Laatste Nieuws
- Kennemerhart zet levenservaring... 20-10-2025
- Waddengebied viert het donker met... 17-10-2025
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
- KNRM richt vizier op toekomst met... 15-10-2025
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual... 12-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes