Nicolette van Dam en Bas Smit steken wenskaart in modern jasje

  • Content
  • 23 mei 2019 @ 10:46
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentVideo

BN'ers Nicolette van Dam en Bas Smit lanceren een videowenskaart. De Vidley is een papieren wenskaart met een groot ingebouwd videoscherm, waarmee men iemand kan feliciteren, een vakantiegroet sturen of de liefde verklaren.

Met Vidley steekt het duo de klassieke wenskaart in een modern jasje. 'Zo'n kaartje in de brievenbus doet vaak zoveel meer dan enkel een appje of e-mail. Vidley combineert die kaart met een persoonlijke videoboodschap en maakt het sturen van een wenskaart weer bijzonder', aldus Van Dam.


Nicolette van Dam (l) en Bas Smit.

Van Dam vervolgt: 'In december vorig jaar stuurden we met kerst een kaart aan onze vrienden en familieleden, als grapje eigenlijk. Zij waren daar zo enthousiast over, dat we dachten: hier moeten we iets meer mee doen. Met de Vidley combineren we nu het beste van twee werelden.'

Ze vertelt hoe het product in zijn werk gaat: 'Het begint met de smartphone. Maak een persoonlijke videoboodschap van jezelf, gezin of vrienden. Dat kunnen lieve woorden zijn, maar ook een lief of gedicht. Je kunt de video zo origineel maken als je zelf wilt. De Vidley kun je vervolgens direct laten bezorgen bij de persoon aan wie je de boodschap hebt gericht. Je kunt er ook voor kiezen om 'm bij je thuis te laten bezorgen en zelf te overhandigen.'

Ga voor meer informatie naar de website.

 



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken