Sunweb laat consument content bepalen

- 15 dec 2021 @ 10:09
- Ryan Baij
Sunweb gaat het over een nieuwe boeg gooien. De reisorganisatie stopt met de ‘standaard’ content rondom vliegtuigmaatschappijen en gaat de consument de content laten bepalen.
Volgens Sunweb gebruiken alle reisaanbieders dezelfde soort reclamebeelden: prachtige stranden en gelukkige gezinnetjes in de infinity pool. Dat is volgens het bedrijf volledig inwisselbaar. Sunweb maakt nu een statement en zegt dat het stopt met na-papegaaien en gaat de consument zelf de content laten bepalen.
Luc van Laer, Creative Director Sunweb Group: ‘Je ideale vakantie is immers zoveel mooier dan reclame. Probeer die vakantie maar eens voor je te zien. Daar krijg je pas echt een vakantiegevoel van. Zoveel mooier dan clichébeelden. De mooiste herinneringen worden vaak vastgelegd met te weinig licht of zonder een herkenbare verwijzing naar de bestemming, maar die foto roept direct een speciale herinnering op aan die vakantie. Die herkenbare, imperfecte en toch zo veelzeggende beelden gaan we delen met Nederland. We hebben al heel wat bijzondere herinneringen van klanten mogen ontvangen. Die echte verhalen geven je het echte vakantiegevoel en laten zien hoe uniek een vakantie is.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Havas+Lemz lanceert Havas Play22-03-2023
- Kledingmerk geeft woningisolatie weg21-03-2023
- 13 miljoen kijkers voor... 16-03-2023
- Bureau ContentKiosk biedt content... 13-03-2023
- 'Nederlanders willen dat uitvaart... 09-03-2023
- Marketeer en filmkenner maken... 06-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day