Sunweb laat consument content bepalen
- 15 dec 2021 @ 10:09
- Ryan Baij
Sunweb gaat het over een nieuwe boeg gooien. De reisorganisatie stopt met de ‘standaard’ content rondom vliegtuigmaatschappijen en gaat de consument de content laten bepalen.
Volgens Sunweb gebruiken alle reisaanbieders dezelfde soort reclamebeelden: prachtige stranden en gelukkige gezinnetjes in de infinity pool. Dat is volgens het bedrijf volledig inwisselbaar. Sunweb maakt nu een statement en zegt dat het stopt met na-papegaaien en gaat de consument zelf de content laten bepalen.
Luc van Laer, Creative Director Sunweb Group: ‘Je ideale vakantie is immers zoveel mooier dan reclame. Probeer die vakantie maar eens voor je te zien. Daar krijg je pas echt een vakantiegevoel van. Zoveel mooier dan clichébeelden. De mooiste herinneringen worden vaak vastgelegd met te weinig licht of zonder een herkenbare verwijzing naar de bestemming, maar die foto roept direct een speciale herinnering op aan die vakantie. Die herkenbare, imperfecte en toch zo veelzeggende beelden gaan we delen met Nederland. We hebben al heel wat bijzondere herinneringen van klanten mogen ontvangen. Die echte verhalen geven je het echte vakantiegevoel en laten zien hoe uniek een vakantie is.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- GPCM feestavond nadert 6 november: kom ook!
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

