Domino's lanceert ASMR podcast voor pizzaliefhebbers
- Content
- 30 mei 2022 @ 14:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 mei 2022 @ 14:00
- Michiel van Zaane
Pizza bezorg- en afhaalbedrijf Domino’s start met een ASMR Podcast met als titel ‘Van deegbol tot deurbel’. In 20 minuten is volgens kenmerkende ASMR tonen te horen welk proces de pizza aflegt voordat deze bij de klant thuis is.
ASMR staat voor autonomous sensory meridian response, waarbij het prikkelen van de zintuigen centraal staat. Liefhebbers van ASMR krijgen een rustig gevoel van specifieke geluiden, zoals fluisteren en het getik van de regen. ASMR zou bijdragen aan het verminderen van stress, helpen bij het in slaap vallen en een rustgevend effect hebben op mensen.
De Domino’s ASMR podcast neemt de luisteraar in twintig minuten mee in de reis die de pizza aflegt van de winkel tot bij de klant thuis. Laura Ritmeester, social media specialist bij Domino’s, vertelt: ‘Al fluisterend wordt verteld hoe de verse deegbol transformeert tot een heerlijke pizza die bij de klant thuis wordt bezorgd. Daarbij zijn ook alle handelingen te horen: van het strooien van de mozzarella tot het vouwen van de pizzadoos. Ook voor wie wil weten hoe we bij Domino’s onze pizza’s maken, is deze podcast dus erg interessant.’
20 minuten
De podcast maakt onderdeel uit van Domino’s 20 minuten challenge, een campagne waarin Domino’s de nadruk legt op de bezorgsnelheid van haar maaltijden. Niet alleen worden consumenten uitgedaagd te laten zien wat zij in 20 minuten kunnen, maar ook zorgt Domino’s voor het nodige vermaak terwijl de klant wacht op een pizza. ’Hoe kan dat nu beter dan met muziek? Naast onze ASMR podcast, hebben we onze klanten ook laten stemmen op muziek voor in onze afspeellijsten. Zo kan iemand die een Pizza Hawaii besteld in de tussentijd genieten van heerlijk zomerse hits. Afspeellijst klaar? Dan staat de bezorger voor je deur’ aldus Ritmeester.
De ASMR podcast en afspeellijsten zijn vanaf maandag 30 mei te beluisteren via het Spotify account van Domino’s Nederland.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Home ontwikkelt introductiecampagne... 02-05-2025
- Tabloo start speelse... 16-04-2025
- Sterk, creatief en vol lef - ANWB... 11-04-2025
- McDonald’s laat lef en... 09-04-2025
- Heineken introduceert ‘The Flipper’... 09-04-2025
- Fjällräven opnieuw verkozen tot... 07-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management