Penelope Cruz in reclamecampagne Emirates
- Content
- 30 mei 2023 @ 09:02
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 mei 2023 @ 09:02
- Michiel van Zaane
Filmster Penelope Cruz speelt de hoofdrol in de nieuwe reclamecampagne van luchtvaartmaatschappij Emirates. 'Ik vind het geweldig om met Emirates samen te werken nadat ik jarenlang met hen heb gereisd op enkele van de meest bijzondere trips in mijn leven' volgens de actrice.
De nieuwe tv-commercials worden vanaf juni 2023 wereldwijd uitgezonden, zowel in het Engels als in Cruz’s moedertaal, Spaans. Met als thema 'reizen gaat niet alleen over de eindbestemming; het gaat ook over hoe je er komt', tonen de korte advertenties Cruz de luxe proeft die Emirates First en Business Class passagiers ervaren als ze met Emirates vliegen.
De nieuwe tv-spots werden geregisseerd door Robert Stromberg, een tweevoudig Oscar-winnende Hollywood-regisseur, met 21 prijswinnende en 30 nominaties voor films, tv-series en commercials tijdens zijn illustere carrière. Productiehuis Ridley Scott Associates en Framestore, de meermaals bekroonde creatieve studio voor speciale effecten, ondersteunen eveneens de reeks.
Richard Billington, Emirates' Senior Vice President of Brand and Advertising, zegt: 'Emirates draait om beter vliegen, waarbij de reis naar je bestemming even belangrijk is als de plaats zelf. Wij zorgen voor elk detail in de Emirates ervaring en wilden een merkambassadeur die het merk weerspiegelt. Het moest iemand zijn met klasse, stijl en een moderne wereldwijde uitstraling. Penelope is de perfecte keuze.'
Net als andere wereldwijde advertenties zoals Burj Girl, Jennifer Aniston onboard Emirates en Gerry the Goose, zal Penelope Cruz deelnemen aan de reclame serie die wereldwijd zal worden uitgezonden op tv en op Emirates' eigen digitale kanalen, met meer gezamenlijke activiteiten die het komende jaar zullen worden aangekondigd.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- Grohe viert 50 jaar in Nederland met focus op innovatie en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
Laatste Nieuws
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten... 09-09-2025
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne... 09-09-2025
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes