Hooghoudt introduceert Zero Zero 24

Hooghoudt introduceert Zero Zero 24
  • Design
  • 14 nov 2019 @ 11:32
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Visual id

Hooghoudt zet met de introductie van Zero Zero 24 zijn eerste stap op de non-alcoholische markt. Zero Zero 24 kan gemixt worden met tonic of bruiswater.

Dry January en Sober October

Non-alcoholische cocktails winnen snel aan populariteit, kijk naar trends als Dry January en Sober October. Lennart Deddens, voormalig Beste Bartender van Nederland en tegenwoordig eigenaar van The Stockroom: ‘Ook niet-drinkers verdienen de volledige ervaring als ze uitgaan. De tijd dat de BOB er een beetje bijhangt met een spa-rood is voorbij en mensen die om gezondheidsredenen niet drinken, willen ook cocktails met diepgang. Zero Zero 24 biedt dat - het heeft echt alles behalve de alcohol en de calorieën.’

 

Innoveren op basis van het verleden

Bert Hooghoudt, vierde generatie van het familiebedrijf: ‘Het kruidendistillaat op basis van jeneverbes, lavendel en vlierbloesem is een ode aan Rijke Jenever No. 24, die ooit ontworpen is door de 2e generatie Hooghoudt. Het meest dierbare aan dit bedrijf is dat we innoveren op basis van het verleden. Het is heel bijzonder dat we iets geheel nieuws creëren op basis van het recept dat mijn opa Ludolf Wietse Hooghoudt in de vorige eeuw maakte. Dat maakt Hooghoudt naar mijn idee zo bijzonder en is de reden waarom we nog steeds nieuwe klanten aanspreken.’

 

Nieuwe identiteit

De lancering van Zero Zero 24 volgt kort na de onthulling van de nieuwe identiteit en de lancering van Raw Genever en Aged Genever 5 years. Alle recente aankondigingen reflecteren de aangescherpte focus op de moderne consument en markeren de komst van het aankomende jenevertijdperk.

In de komende editie van MarketingTribune wordt de nieuwe identiteit van Hooghoudt door ons designpanel beoordeeld.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken