[podcast] Momkai lanceert nieuw seizoen van Verwondering
- Design
- 23 jan 2020 @ 10:54
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Interview
- 23 jan 2020 @ 10:54
- Nanny Kuilboer
Designpodcast Verwondering is terug. In deze podcastserie spreekt Harald Dunnink met andere ontwerpers en creatieve ondernemers over de impact van hun werk. Samen verkennen zij wat een ontwerp goed maakt. Vandaag lanceert het nieuwe seizoen van de podcast op Spotify, Soundcloud en iTunes.
Dunnink is de oprichter van designbureau Momkai en medeoprichter van het journalistieke platform De Correspondent. Als creative director is hij gefascineerd door verandering en gelooft hij dat je door samen beter te kijken, meer kunt zien. Verwondering staat bekend als een visuele podcast, waarbij van elke aflevering een expositie wordt gemaakt. Alle beelden die worden besproken zijn terug te zien op de nieuwe website verwondering.com.
Gasten
De eerste gast is Bas van de Poel. Hij is de creative director van Space10, het wereldberoemde designlaboratorium van Ikea. In Verwondering vertelt hij hoe hij vanuit Kopenhagen en Amsterdam vormgeeft aan de toekomst. Bij Fast Company moest zijn team de titel ‘Design Company of the Year’ maar net aan Google laten. Hij zit achter de vormgeving van het toonaangevende Dekmantel Festival en hij maakte de kunstexpositie Malware voor Het Nieuwe Instituut Rotterdam. De volgende uitzending is met Yuki Kho, cultuurjournalist en initiator van Kunst Kijken, de grootste kunstnieuwsbrief van Nederland.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ford Nederland viert 100 jarig jubileum
- Google onderzoekt impact GenAI op economie en waarschuwt voor...
- HDV visual branding nieuwe naam van HDV Signmakers en Eyes on...
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De Heidebrouwerij in het nieuw
- The Drum over SXSW 2024
- KNVB en Nike presenteren Oranje tenue Euro2024
Laatste Nieuws
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
- Dutch Digital Design tijdens SXSW23-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing