Synetic en Henry Handsome bundelen krachten
- Design
- 6 nov 2020 @ 08:30
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Digital design
- 6 nov 2020 @ 08:30
- Nanny Kuilboer
Digital agency Synetic en strategic design agency Henry Handsome bundelen hun krachten.
V.l.n.r. Hessel Appers en Joost Appers (Synetic) en Fanny Morriën en Roel Stevens (Henry Handsome).
Joost Appers, oprichter en directeur van Synetic: ‘Waar Synetic de techniek in het DNA heeft zitten, ligt de kracht van Henry Handsome in digital design. Samen vormen we een onverslaanbare combinatie die vanuit de businessdoelstellingen van de klant, mooie dingen ontwerpt én bouwt. Dit partnership past binnen onze visie om klanten altijd de benodigde digitale expertise te kunnen bieden; multidisciplinair, maar vanuit core competencies en individueel talent en vakmanschap.’
Klanten succesvol maken
Synetic werkt al vijftien jaar voor bedrijven als PWN (drinkwater), Vodafone Ziggo, KPN, Sanofi Genzyme en Infomedics. Appers: ‘Om onze klanten te helpen met het verwezenlijken van hun online ambities heb je visie en vakmanschap nodig. Dat geeft je als bedrijf de verantwoordelijkheid om voortdurend bezig te zijn met het aantrekken van de juiste mensen. Dankzij hen maak je je klanten succesvol.’
‘Next level clever digital design’
Het afgelopen jaar werkten Synetic en Henry Handsome al intensief samen aan het volledige redesign van de website van JB Inflatables, fabrikant en leverancier van springkussens, stormbanen en opblaasbare promoties. Roel Stevens, co-founder en strategisch directeur van Henry Handsome: ‘Door onze strategie en design skills te combineren met de data en tech skills van Synetic kunnen we nog krachtiger bijdragen aan het succes van onze klanten. Dit is next level clever digital design.’ Fanny Morriën, co-founder en creatief directeur van Henry Handsome vult aan: ‘Nu kunnen we online karaktervol design maken op het hoogste niveau. De creatieve mogelijkheden zijn eindeloos!’
‘Rebelse creatieve zusje’
Beide bureaus zijn gevestigd in Haarlem op een steenworp afstand van elkaar, wat samenwerken makkelijk maakt. Er zijn geen plannen om de bedrijven fysiek samen te voegen. Appers: ‘Het sterk technische karakter van Synetic zou ons nieuwe “rebelse, creatieve zusje” Henry Handsome alleen maar in de weg zitten. It’s the best of both worlds.’
De 'Synetic family' bestaat nu uit meer dan 50 specialisten, met daaromheen een groeiend netwerk van verschillende partners en experts.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

