[podcast] Alex Normanton lanceert DOPA: podcasts voor de creatieve industrie
- Design
- 7 apr 2021 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Podcast
- 7 apr 2021 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Vandaag, op Wereldgezondheidsdag, lanceert designer Alex Normanton zijn podcastserie ‘DOPA - the Department Of Pro-Activeness’ over ‘creatief welzijn’.
Met zijn nieuwe podcastreeks DOPA wil Normanton positiviteit over de creatieve branche verspreiden. Vragen die hij belooft te gaan beantwoorden zijn:
- Hoe kunnen wij - mensen binnen de creatieve industrie - onze geest vrij houden van negativiteit, twijfel, angst en zelfsabotage?
- Hoe kunnen wij positief blijven terwijl negatieve gedachten onze creatieve geest dagelijks verstoren?
DOPA: This podcast may affect your mind (in a positive way)
Normanton wil praten over deze mentale barrières en de industrie voorzien van praktisch advies, tools, ondersteuning en aanmoediging en zo ook de toekomstige generatie faciliteren. Normanton: ‘De duurzaamheid van de creatieve industrie is afhankelijk van de zorg voor zijn mensen, het vermijden van burn-out en het geven van tools om creatief mentaal succes te ontsluiten.’
Aan het woord komen onder meer Graham Sturt, creatief directeur en partner bij strategisch ontwerp- en merkbureau met studio's in Amsterdam en Glasgow D8, en Nikki Gonnissen, medeoprichter/directeur/ontwerper bij Thonik in Amsterdam.
‘Mijn hoop voor dit passieproject is dat het mensen nieuwe energie geeft, hun creativiteit stimuleert en praktische hulpmiddelen biedt voor creatief mentaal succes’, aldus Normanton.
Beluister hier de eerste drie afleveringen via Spotify.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

