Bob Mols nieuwe directeur KPN Retail
- Food-en-retail
- 13 mrt 2014 @ 15:35
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaDoelgroepenWinkelen
- 13 mrt 2014 @ 15:35
- Redactie Food en Retail
KPN heeft een nieuwe retail directeur. Met ingang van 19 maart is Bob Mols verantwoordelijk voor de winkelactiviteiten van KPN, KPN XL, Hi en Telfort. Mols bekleedde de afgelopen 20 jaar leidinggevende en consultancy functies in onder meer fashion en consumentenelektronica.
Tussen 1999 en 2008 was Mols (52) verantwoordelijk voor de succesvolle uitbouw van 't for telecom', de keten die later door KPN is overgenomen. Mols gaat zich primair richten op het future proof maken van de retailactiviteiten en het optimaliseren van de verbinding met het Customer Contact Center, de monteursorganisatie en online klantkanaal kpn.com.
Bekende merken
KPN noemt zichzelf 'toonaangevend leverancier van telecommunicatie- en IT-diensten in Nederland.' Met een groot aantal verschillende merken bedient het bedrijf uiteenlopende doelgroepen en markten: consumenten, zakelijke en groot-zakelijke klanten. In Nederland, maar ook daar buiten. Bekende merken uit het portfolio zijn KPN, Hi, XS4ALL, Telfort, Simyo BASE Company, iBasis en E-Plus. (PvWK)
Bob Mols is nu directeur KPN Retail
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Unox Soep in Zak positioneert zich... 29-04-2024
- Albert Heijn introduceert AH... 26-04-2024
- [marketeer 200] Chiel van Leeuwen -... 26-04-2024
- Jumbo lanceert Deep screen - 3D... 26-04-2024
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing