Bob Mols nieuwe directeur KPN Retail

Bob Mols nieuwe directeur KPN Retail
  • Food-en-retail
  • 13 mrt 2014 @ 15:35
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaDoelgroepenWinkelen

KPN heeft een nieuwe retail directeur. Met ingang van 19 maart is Bob Mols verantwoordelijk voor de winkelactiviteiten van KPN, KPN XL, Hi en Telfort. Mols bekleedde de afgelopen 20 jaar leidinggevende en consultancy functies in onder meer fashion en consumentenelektronica.

Tussen 1999 en 2008 was Mols (52) verantwoordelijk voor de succesvolle uitbouw van 't for telecom', de keten die later door KPN is overgenomen. Mols gaat zich primair richten op het future proof maken van de retailactiviteiten en het optimaliseren van de verbinding met het Customer Contact Center, de monteursorganisatie en online klantkanaal kpn.com

Bekende merken
KPN noemt zichzelf 'toonaangevend leverancier van telecommunicatie- en IT-diensten in Nederland.' Met een groot aantal verschillende merken bedient het bedrijf uiteenlopende doelgroepen en markten: consumenten, zakelijke en groot-zakelijke klanten. In Nederland, maar ook daar buiten. Bekende merken uit het portfolio zijn KPN, Hi, XS4ALL, Telfort, Simyo BASE Company, iBasis en E-Plus. (PvWK)
 


Bob Mols is nu directeur KPN Retail

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken