Dirk heeft beste folder
- Food-en-retail
- 30 apr 2018 @ 11:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Activatie
- 30 apr 2018 @ 11:24
- Sjaak Hoogkamer
Op het congres ‘Hoera voor de Folder’ kreeg supermarkt Dirk van den Broek 3 prijzen en was daarmee de overall winnaar. Volgens de consumenten heeft Dirk de meest favoriete folder.
Dirk was genomineerd in twee categorieën, namelijk Food en Online. De Dirk folder werd door de consumenten het hoogst gewaardeerd met een 8,4 als eindcijfer. Ook de online folder wordt gewaardeerd door de klanten met hetzelfde cijfer. ‘Wat een denderende overwinning, ‘aldus Paul van Lenten, Promotie Manager bij Dirk. ‘Voor de derde keer in 4 jaar tijd deze prijs in ontvangst mogen nemen, maakt mij ongelofelijk trots. Dirk stelt de consument altijd centraal in de folder door relevante producten te brengen voor de scherpste prijzen. Week in week uit, jaar in jaar uit.’
Favoriet
In de afgelopen weken hebben consumenten hun favoriete folder beoordeeld. In totaal zijn er ruim 60.000 stemmen uitgebracht. ‘Onze folderlezers vinden ‘scherpste aanbiedingen’ het belangrijkste aspect, direct gevolgd door ‘bevat producten die ik wil kopen’ en ‘informatief’, zegt Paul van Lenten
Beste Folder Awards
Adviesbureau Q&A voert jaarlijks de ‘Beste Folder Awards’ verkiezing uit. In de afgelopen weken hebben ruim 35.000 consumenten via www.debestefolder.nl gestemd op hun favoriete folder. De 68 deelnemende folders zijn beoordeeld op diverse aspecten, namelijk: scherpste aanbiedingen, bevat producten die de consument wil kopen, informatief, overzichtelijk, biedt inspiratie, leukste producten, leesformaat en aantrekkelijkheid van de folder.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kookboek Porsche viert Nederlands streekgenot
- Retail Media Day brengt nieuwe standaard aan het licht
- Nieuwe Retail Media Commissie bevordert kennisdeling...
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend met remake van Saturday...
- Kruidvat rolt DOOH-netwerk uit in 775 winkels
- [marketeer 224] Kaini Sensa Koole - co oprichter Parfumello
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 100-jarig Remia maakt trip down... 22-05-2025
- Vivera lanceert nieuwe Signature... 21-05-2025
- Picnic start campagne met goedkoper... 20-05-2025
- Zeg hallo tegen 18 nieuwe verleidingen20-05-2025
- [onderzoek] Hiiper: Discount wint... 20-05-2025
- Speculaars: Texaanse koekjes met een... 20-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management