Dirk heeft beste folder
- Food-en-retail
- 30 apr 2018 @ 11:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Activatie
- 30 apr 2018 @ 11:24
- Sjaak Hoogkamer
Op het congres ‘Hoera voor de Folder’ kreeg supermarkt Dirk van den Broek 3 prijzen en was daarmee de overall winnaar. Volgens de consumenten heeft Dirk de meest favoriete folder.
Dirk was genomineerd in twee categorieën, namelijk Food en Online. De Dirk folder werd door de consumenten het hoogst gewaardeerd met een 8,4 als eindcijfer. Ook de online folder wordt gewaardeerd door de klanten met hetzelfde cijfer. ‘Wat een denderende overwinning, ‘aldus Paul van Lenten, Promotie Manager bij Dirk. ‘Voor de derde keer in 4 jaar tijd deze prijs in ontvangst mogen nemen, maakt mij ongelofelijk trots. Dirk stelt de consument altijd centraal in de folder door relevante producten te brengen voor de scherpste prijzen. Week in week uit, jaar in jaar uit.’
Favoriet
In de afgelopen weken hebben consumenten hun favoriete folder beoordeeld. In totaal zijn er ruim 60.000 stemmen uitgebracht. ‘Onze folderlezers vinden ‘scherpste aanbiedingen’ het belangrijkste aspect, direct gevolgd door ‘bevat producten die ik wil kopen’ en ‘informatief’, zegt Paul van Lenten
Beste Folder Awards
Adviesbureau Q&A voert jaarlijks de ‘Beste Folder Awards’ verkiezing uit. In de afgelopen weken hebben ruim 35.000 consumenten via www.debestefolder.nl gestemd op hun favoriete folder. De 68 deelnemende folders zijn beoordeeld op diverse aspecten, namelijk: scherpste aanbiedingen, bevat producten die de consument wil kopen, informatief, overzichtelijk, biedt inspiratie, leukste producten, leesformaat en aantrekkelijkheid van de folder.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein door warenhuis BHV Marais
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




