Dirk heeft beste folder
- Food-en-retail
- 30 apr 2018 @ 11:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Activatie
- 30 apr 2018 @ 11:24
- Sjaak Hoogkamer
Op het congres ‘Hoera voor de Folder’ kreeg supermarkt Dirk van den Broek 3 prijzen en was daarmee de overall winnaar. Volgens de consumenten heeft Dirk de meest favoriete folder.
Dirk was genomineerd in twee categorieën, namelijk Food en Online. De Dirk folder werd door de consumenten het hoogst gewaardeerd met een 8,4 als eindcijfer. Ook de online folder wordt gewaardeerd door de klanten met hetzelfde cijfer. ‘Wat een denderende overwinning, ‘aldus Paul van Lenten, Promotie Manager bij Dirk. ‘Voor de derde keer in 4 jaar tijd deze prijs in ontvangst mogen nemen, maakt mij ongelofelijk trots. Dirk stelt de consument altijd centraal in de folder door relevante producten te brengen voor de scherpste prijzen. Week in week uit, jaar in jaar uit.’
Favoriet
In de afgelopen weken hebben consumenten hun favoriete folder beoordeeld. In totaal zijn er ruim 60.000 stemmen uitgebracht. ‘Onze folderlezers vinden ‘scherpste aanbiedingen’ het belangrijkste aspect, direct gevolgd door ‘bevat producten die ik wil kopen’ en ‘informatief’, zegt Paul van Lenten
Beste Folder Awards
Adviesbureau Q&A voert jaarlijks de ‘Beste Folder Awards’ verkiezing uit. In de afgelopen weken hebben ruim 35.000 consumenten via www.debestefolder.nl gestemd op hun favoriete folder. De 68 deelnemende folders zijn beoordeeld op diverse aspecten, namelijk: scherpste aanbiedingen, bevat producten die de consument wil kopen, informatief, overzichtelijk, biedt inspiratie, leukste producten, leesformaat en aantrekkelijkheid van de folder.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- 'Albert Heijn toont geen integer... 16-01-2025
- Station Takeover bij Shell voor... 16-01-2025
- Chadli Hachani van TopParken: 'Als... 15-01-2025
- Otrium behaalt B Corp certificering15-01-2025
- Hornbach laat spijtoptanten aan het... 13-01-2025
- Holland & Barrett: aandacht voor... 13-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day