Dirk heeft beste folder
.jpg)
- Food-en-retail
- 30 apr 2018 @ 11:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Activatie
- 30 apr 2018 @ 11:24
- Sjaak Hoogkamer
Op het congres ‘Hoera voor de Folder’ kreeg supermarkt Dirk van den Broek 3 prijzen en was daarmee de overall winnaar. Volgens de consumenten heeft Dirk de meest favoriete folder.
Dirk was genomineerd in twee categorieën, namelijk Food en Online. De Dirk folder werd door de consumenten het hoogst gewaardeerd met een 8,4 als eindcijfer. Ook de online folder wordt gewaardeerd door de klanten met hetzelfde cijfer. ‘Wat een denderende overwinning, ‘aldus Paul van Lenten, Promotie Manager bij Dirk. ‘Voor de derde keer in 4 jaar tijd deze prijs in ontvangst mogen nemen, maakt mij ongelofelijk trots. Dirk stelt de consument altijd centraal in de folder door relevante producten te brengen voor de scherpste prijzen. Week in week uit, jaar in jaar uit.’
Favoriet
In de afgelopen weken hebben consumenten hun favoriete folder beoordeeld. In totaal zijn er ruim 60.000 stemmen uitgebracht. ‘Onze folderlezers vinden ‘scherpste aanbiedingen’ het belangrijkste aspect, direct gevolgd door ‘bevat producten die ik wil kopen’ en ‘informatief’, zegt Paul van Lenten
Beste Folder Awards
Adviesbureau Q&A voert jaarlijks de ‘Beste Folder Awards’ verkiezing uit. In de afgelopen weken hebben ruim 35.000 consumenten via www.debestefolder.nl gestemd op hun favoriete folder. De 68 deelnemende folders zijn beoordeeld op diverse aspecten, namelijk: scherpste aanbiedingen, bevat producten die de consument wil kopen, informatief, overzichtelijk, biedt inspiratie, leukste producten, leesformaat en aantrekkelijkheid van de folder.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Robbie Williams nieuwe ster naast Felix the Cat
- [column] Say cheese (burger)
- Domino's komt met hit tijdens carnaval - de Frietzza
- Supermarktketen Dirk zet volgende stap in strijd tegen...
- 1 op 4 consumenten betaalt zonder mokken retourkosten
- [Hortus sessie] Nescafé over verduurzaming koffieketen en Plan...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- La Vie benut publieke muur van... 08-02-2023
- Coco & Sebas neemt zestien... 07-02-2023
- Nestlé Purina Petcare introduceert... 07-02-2023
- Campagne Bavaria parodieert All You... 06-02-2023
- Plus start met verkoop brood van... 06-02-2023
- Ikea doe-het-zelf speeddate06-02-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day