[uitnodiging] Op foodtrendtour met #Crunch naar Barcelona
- Food-en-retail
- 12 sep 2019 @ 16:39
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodInspiratieMarketing
- 12 sep 2019 @ 16:39
- Redactie Food en Retail
Het PR Bureau organiseert in samenwerking MarketingTribune de '#Crunch-trendtour' naar foodcapital Barcelona. Het wordt een compacte tour boordevol innovatie en inspiratie bedoeld, voor professionals uit de wereld van foodservice, foodretail en foodmarketing. Ga mee!
Tijdens een kort en intensief tweedaags programma belééf je de allernieuwste foodtrends. De trendtour, op basis van open inschrijving, is geheel verzorgd, van vertrek tot thuiskomst. Tijdens reis is er volop gelegenheid om informeel te netwerken met foodcollega’s uit verschillende disciplines.
Op deze trendtour bezoeken we onder begeleiding van een professionele gids uiteenlopende food- en gastvrijheidsconcepten die gekoppeld zijn aan trends. Zoals de meest onderscheidende cervecería’s, taperia’s, bars, to-go-formules, fast casual concepten en andere spraakmakende restaurants en hotelconcepten van dít moment. We bezoeken minimaal 25 concepten en er zijn volop mogelijkheden om met lokale ondernemers over het succes van hun concept te spreken.
Schrijf je nu in voor de Crunch foodtrendtour Barcelona, 25 & 26 september 2019!
Barcelona is een van de all-time favorites voor foodlovers. Vanwege de vernieuwende concepten, de authentieke markthallen en de aanstekelijke liefde voor eten en drinken van de locals. Thuishaven van Gaudi en Picasso maar ook van culinaire grootheden als Ferran en Albert Adrià. Een stad die onmiskenbaar vooroploopt op foodgebied en een must-visit bestemming voor elke foodprofessional.
De tour wordt georganiseerd door Het PR Bureau in samenwerking met MarketingTribune en vakmedium Food Inspiration, dat jarenlange ervaring heeft in de organisatie van trendtours in wereldsteden.
De Crunch-foodtrendtour is een initiatief van de redactie van Crunch, de podcastserie die elke twee weken bericht over de movers & shakers uit de wereld van food en marketing. De podcast, uitgezonden op MarketingTribune, is een co-productie van foodjournalist Marcus Polman, Het PR Bureau en MarketingTribune.
Data: donderdag 26 en vrijdag 27 september
Programma
Dag 1
05.00: Verzamelen op Schiphol & welkom
07:00: Vertrek Schiphol
09.35: Aankomst Luchthaven Barcelona
10:30: Check-in hotel
11:30: Start trendtour op de fiets
13:00: Lunch
14.30: Vervolg trendtour
18:00: Borrel
21:00: Diner
23:00: Terug naar het hotel
Dag 2
09:30: Verzamelen bij het hotel
09:45: Vervolg trendtour
12:30: Lunch
14:00: Vervolg trendtour
16:00: Wrap-up
16:30: Transfer naar de luchthaven
18:30: Vertrek Luchthaven Barcelona
21:00: Aankomst Schiphol
Kosten:1.250 euro p.p. (excl. 21% btw).
Prijs is all-in, inclusief vliegticket, hotelovernachting, transfers en alle kosten voor eten & drinken.
Meer info over de trendtour? Mail naar redactie@marketingtribune.nl.
Wil je direct bestellen? Dat kan via Eventix:
Klik hier voor direct bestellen
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- innovatie
- Spanje
- tour
- boordevol
- foodcapital
- Barcelona
- safari
- Crunch
- compact
- Het PR Bureau
- MarketingTribune
- BCL
- ontdekken
- food
- deelnemer
- FIM
- fiets
- inspiratie
- #Crunch-trendtour'
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Albert Heijn combineert kerst en goede doel
- Black Friday groeit uit tot Black November
- [column] Waarom authentiek zijn niet meer genoeg is
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt... 21-11-2025
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




