Dunkin' opent store in Designer Outlet Roosendaal
- Food-en-retail
- 17 sep 2019 @ 09:02
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 17 sep 2019 @ 09:02
- Peter van Woensel Kooy
Koffie- en donutgigant Dunkin’ opent haar deuren in Roosendaal. Na het succes van de pop-up eerder dit jaar kon een blijvende vestiging niet uitblijven in de Designer Outlet van Nederland, meldt Dunkin'.
'Vanaf 21 september 2019 om 10.00 uur kan het winkelend publiek ook terecht bij de Dunkin’ to-go Store voor de lekkerste koffie en donuts', stelt het merk trots.
Dunkin’, een van ’s werelds grootste coffee en baked goods merken, doet het goed in Nederland. Na de komst van een eerste Nederlandse vestiging in 2017 zijn er al stores in onder andere Amstelveen, Amsterdam, Almere, Den Haag, Hilversum, Leiden, Rotterdam, Roermond, Eindhoven, Tilburg, Groningen, Friesland en Zoetermeer geopend. Daarnaast kwam eerder deze maand de succesvolle samenwerking met Jumbo naar buiten en kan je nu voor je Dunkin’ donut ook bij de Jumbo supermarkten terecht. Eind september is dan eindelijk de langverwachte permanente store in Roosendaal aan de beurt. 'De samenwerking met Designer Outlet Roosendaal is van beide kanten zo goed bevallen, dat we meteen zijn gaan kijken naar de mogelijkheden voor een blijvende Dunkin’ Store. Nu we een passende locatie hebben gevonden binnen de outlet is het eindelijk zo ver en kunnen we ook daar ons assortiment permanent aanbieden”, aldus Nabil Besali, master franchisenemer van Dunkin’ in Nederland.
Dunkin’ Roosendaal
Op 21 september 2019 opent de Dunkin’ to- go vestiging in Roosendaal haar deuren aan de Rosada 70. Donutliefhebbers opgelet, want de opening zal traditiegetrouw gepaard gaan met een ludieke openingsactie. De eerste 100 klanten worden beloond met een jaar langs gratis Dunkin’ donuts.* De store zal dezelfde openingstijden als de Designer outlet hanteren en is van maandag t/m woensdag geopend van 10.00 in de ochtend tot 18.00 in de avond en van donderdag t/m zondag tot 20.00 in de avond. De to-go vestiging biedt het gehele assortiment aan Dunkin’ donuts, dranken en koffie aan.
Dunkin’ App
Ga je een bezoekje aan Dunkin’ brengen, vraagt het merk zich af? Zorg dan dat je de app hebt gedownload. De vraag naar een digitale manier om acties van het populaire koffie- en donutmerk te kunnen volgen heeft geleid tot een unieke loyalty app. Dunkin’ fans worden via de app beloond met veel kortingen en spaarvoordelen. Bij het downloaden van de app kan er op de dag van de opening van Dunkin’ Roosendaal een heerlijk gratis drankje naar keuze worden gehaald.
(PvWK)
Over Dunkin’
'Dunkin’ (voormalig Dunkin’ Donuts), opgericht in 1950, is een van ’s werelds toonaangevende coffee and baked goods merken. De onderneming telt meer dan 12.200 winkels in 45 landen wereldwijd. Europa telt 240 Dunkin’ Donuts winkels die zijn gevestigd in Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Oostenrijk, Georgië, IJsland, Luxemburg, Rusland, Spanje, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Nederland: www.dunkindonuts.nl. Het hoofdkantoor van Dunkin’ is gevestigd in Canton, Massachusetts, Verenigde Staten. Dunkin’ Donuts maakt onderdeel uit van Dunkin’ Brand Group Inc. (Nasdaq: DNKN) family of companies. Voor meer informatie: www.dunkinbrands.com. Dunkin’ donuts zijn verkrijgbaar voor €2,25 per stuk, 6 stuks zijn €11,50 en 12 stuks zijn verkrijgbaar voor €21,75, meldt Dunkin'.'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Designer Outlet
- donut
- donutgigant
- banket
- food
- koffie
- Roosendaal
- snoep
- suiker
- Nederland
- Dunkin’
- marketing
- expansie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Hema zet in op innovatie en duurzaamheid; begint programmatic...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




