[infographic] FT signaleert de opkomst koopjeswinkels

  • Food-en-retail
  • 2 feb 2021 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingFoodPrijs

Ondanks de pandemie ziet de FT in Engeland een enorme opkomst van prijsbeukers. De krant zet formules B&M, Home Bargains en Action op een rij en toont fikse groeicijfers. Dat komt omdat behalve de minst verdienenden nu ook de middenklasse er graag op koopjesjacht gaat.


(bron: Financial Times, foto: Action Overmere, Wiki Commons)

Lees hier verder


Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken