Superunie herintroduceert Sense

Superunie herintroduceert Sense
  • Food-en-retail
  • 21 apr 2021 @ 10:30
  • 10054 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Met de campagne ‘dat maakt Sense’ herintroduceert Superunie het merk Sense. Hiermee brengt de inkooporganisatie een oud en bekend merk weer tot leven.

Het campagnethema, campagnevisuals, webdesign, advertenties, social uitingen en POS-materiaal werden ontwikkeld door Fightclub dat al 21 jaar voor Superunie werkt.

Sense is een sterk merk en geniet nog steeds een goede bekendheid, blijkt uit onderzoek van Superunie.

Het is daarmee volgens de super een mooie aanvulling op het merkenportfolio. Chrischa Ligtenberg, marketing director Superunie: ‘We zijn trots dat we Sense aan ons assortiment merken kunnen toevoegen. Met Sense willen we het de consument makkelijk maken iedere dag plantaardig en gezond te eten en stimuleren om een duurzamere keuze te maken. Het product is volledig plantaardig en we hebben de bewuste keuze voor palmolievrij gemaakt.’

Bram Verbogt, verantwoordelijk voor het accountmanagement op Superunie binnen Fightclub: ‘Het was indrukwekkend om te zien wat een enorme geholpen merkbekendheid Sense nog had na jaren afwezigheid. Een sterk merk nog sterker maken dus, dat vinden we leuk bij Fightclub.’

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken