Superunie herintroduceert Sense
- Food-en-retail
- 21 apr 2021 @ 10:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 apr 2021 @ 10:30
- Sjaak Hoogkamer
Met de campagne ‘dat maakt Sense’ herintroduceert Superunie het merk Sense. Hiermee brengt de inkooporganisatie een oud en bekend merk weer tot leven.
Het campagnethema, campagnevisuals, webdesign, advertenties, social uitingen en POS-materiaal werden ontwikkeld door Fightclub dat al 21 jaar voor Superunie werkt.
Sense is een sterk merk en geniet nog steeds een goede bekendheid, blijkt uit onderzoek van Superunie.
Het is daarmee volgens de super een mooie aanvulling op het merkenportfolio. Chrischa Ligtenberg, marketing director Superunie: ‘We zijn trots dat we Sense aan ons assortiment merken kunnen toevoegen. Met Sense willen we het de consument makkelijk maken iedere dag plantaardig en gezond te eten en stimuleren om een duurzamere keuze te maken. Het product is volledig plantaardig en we hebben de bewuste keuze voor palmolievrij gemaakt.’
Bram Verbogt, verantwoordelijk voor het accountmanagement op Superunie binnen Fightclub: ‘Het was indrukwekkend om te zien wat een enorme geholpen merkbekendheid Sense nog had na jaren afwezigheid. Een sterk merk nog sterker maken dus, dat vinden we leuk bij Fightclub.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Stephanie van Eerd van The Magnum Ice Cream Company: 'Omarmen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
- Fritz-kola introduceert Mischmasch... 08-09-2025
- Albert Heijn zet tech in tegen... 08-09-2025
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes