Superunie herintroduceert Sense
- Food-en-retail
- 21 apr 2021 @ 10:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 apr 2021 @ 10:30
- Sjaak Hoogkamer
Met de campagne ‘dat maakt Sense’ herintroduceert Superunie het merk Sense. Hiermee brengt de inkooporganisatie een oud en bekend merk weer tot leven.
Het campagnethema, campagnevisuals, webdesign, advertenties, social uitingen en POS-materiaal werden ontwikkeld door Fightclub dat al 21 jaar voor Superunie werkt.
Sense is een sterk merk en geniet nog steeds een goede bekendheid, blijkt uit onderzoek van Superunie.
Het is daarmee volgens de super een mooie aanvulling op het merkenportfolio. Chrischa Ligtenberg, marketing director Superunie: ‘We zijn trots dat we Sense aan ons assortiment merken kunnen toevoegen. Met Sense willen we het de consument makkelijk maken iedere dag plantaardig en gezond te eten en stimuleren om een duurzamere keuze te maken. Het product is volledig plantaardig en we hebben de bewuste keuze voor palmolievrij gemaakt.’
Bram Verbogt, verantwoordelijk voor het accountmanagement op Superunie binnen Fightclub: ‘Het was indrukwekkend om te zien wat een enorme geholpen merkbekendheid Sense nog had na jaren afwezigheid. Een sterk merk nog sterker maken dus, dat vinden we leuk bij Fightclub.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




