Kooijman (No Fairytales): 'Sterk merk vraagt om sterke tortilla'
- Food-en-retail
- 3 mei 2021 @ 11:24
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 3 mei 2021 @ 11:24
- Peter van Woensel Kooy
Sterke merken zijn er genoeg. 'Maar om als merk iedereen altijd een gezondere optie te kunnen aanbieden, heb je nog een portie extra kracht nodig. Daarom introduceert No Fairytales een sterke, vierde tortilla: de spinazie tortilla', zegt oprichtster Bernadette Kooijman.
Om het merk No Fairytales te versterken en een unieke positie te behouden, zocht zij een innovatie binnen het bestaande assortiment. 'Hoe kunnen we beter ons merk versterken, dan met een spinazie tortilla? Daar word je toch immers sterk van.'
'Spinazie is een populaire bladgroente, bevat veel belangrijke voedingsstoffen én de smaak is gewoon hartstikke goed', aldus Bernadette (foto boven). 'Daarnaast is spinazie perfect te combineren met toppings zoals zalm, Hüttenkäse en bijvoorbeeld avocado. Een combinatie waar de onderneemster gek op is.'
No Fairytales, bekend van de vers gekoelde groentetortilla’s, is trots op het feit dat het sinds de introductie van de allereerste groentetortilla in 2016, een nieuwe productcategorie heeft gestart. Het feit dat grote spelers de formule kopiëren, zien zij als een groot compliment. 'Het houdt ons scherp en daagt ons uit om te blijven vernieuwen en steeds weer een beter alternatief aan te bieden', zegt Kooijman. 'Zo blijft het merk mensen verrassen, en laat het wederom zien dat een stapje gezonder eten ook heel leuk en lekker kan zijn.'
Na de wortel, biet en paprika-chili tortilla’s, wordt het kleurrijke productassortiment dus aangevuld met een vierde tortilla. En natuurlijk bestaat deze ook uit 45% groenten. En, laten we eerlijk zijn - met nog meer variatie in kleur en smaak zet je nog makkelijker een kleurrijke groente-variatie op tafel.
Deze sterke tortilla is vanaf nu verkrijgbaar bij Albert Heijn.
(PvWK)
Met de nieuwe No Fairytales spinazie tortilla komt het palet op vier.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- oprichter
- introductie
- Bernadette Kooijman
- tortilla
- aanbieden
- vega
- gezond
- No Fairytales
- gezond
- food
- tortilla
- merken
- extra kracht
- sterk
- optie
- merk
- portie
- spinazie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes