Kooijman (No Fairytales): 'Sterk merk vraagt om sterke tortilla'

Kooijman (No Fairytales): 'Sterk merk vraagt om sterke tortilla'
  • Food-en-retail
  • 3 mei 2021 @ 11:24
  • 6045 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Sterke merken zijn er genoeg. 'Maar om als merk iedereen altijd een gezondere optie te kunnen aanbieden, heb je nog een portie extra kracht nodig. Daarom introduceert No Fairytales een sterke, vierde tortilla: de spinazie tortilla', zegt oprichtster Bernadette Kooijman.

Om het merk No Fairytales te versterken en een unieke positie te behouden, zocht zij een innovatie binnen het bestaande assortiment. 'Hoe kunnen we beter ons merk versterken, dan met een spinazie tortilla? Daar word je toch immers sterk van.'

'Spinazie is een populaire bladgroente, bevat veel belangrijke voedingsstoffen én de smaak is gewoon hartstikke goed', aldus Bernadette (foto boven). 'Daarnaast is spinazie perfect te combineren met toppings zoals zalm, Hüttenkäse en bijvoorbeeld avocado. Een combinatie waar de onderneemster gek op is.'

No Fairytales, bekend van de vers gekoelde groentetortilla’s, is trots op het feit dat het sinds de introductie van de allereerste groentetortilla in 2016, een nieuwe productcategorie heeft gestart. Het feit dat grote spelers de formule kopiëren, zien zij als een groot compliment. 'Het houdt ons scherp en daagt ons uit om te blijven vernieuwen en steeds weer een beter alternatief aan te bieden', zegt Kooijman. 'Zo blijft het merk mensen verrassen, en laat het wederom zien dat een stapje gezonder eten ook heel leuk en lekker kan zijn.'

Na de wortel, biet en paprika-chili tortilla’s, wordt het kleurrijke productassortiment dus aangevuld met een vierde tortilla. En natuurlijk bestaat deze ook uit 45% groenten. En, laten we eerlijk zijn - met nog meer variatie in kleur en smaak zet je nog makkelijker een kleurrijke groente-variatie op tafel.

Deze sterke tortilla is vanaf nu verkrijgbaar bij Albert Heijn.
(PvWK)


Met de nieuwe No Fairytales spinazie tortilla komt het palet op vier.

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken