Kooijman (No Fairytales): 'Sterk merk vraagt om sterke tortilla'
- Food-en-retail
- 3 mei 2021 @ 11:24
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 3 mei 2021 @ 11:24
- Peter van Woensel Kooy
Sterke merken zijn er genoeg. 'Maar om als merk iedereen altijd een gezondere optie te kunnen aanbieden, heb je nog een portie extra kracht nodig. Daarom introduceert No Fairytales een sterke, vierde tortilla: de spinazie tortilla', zegt oprichtster Bernadette Kooijman.
Om het merk No Fairytales te versterken en een unieke positie te behouden, zocht zij een innovatie binnen het bestaande assortiment. 'Hoe kunnen we beter ons merk versterken, dan met een spinazie tortilla? Daar word je toch immers sterk van.'
'Spinazie is een populaire bladgroente, bevat veel belangrijke voedingsstoffen én de smaak is gewoon hartstikke goed', aldus Bernadette (foto boven). 'Daarnaast is spinazie perfect te combineren met toppings zoals zalm, Hüttenkäse en bijvoorbeeld avocado. Een combinatie waar de onderneemster gek op is.'
No Fairytales, bekend van de vers gekoelde groentetortilla’s, is trots op het feit dat het sinds de introductie van de allereerste groentetortilla in 2016, een nieuwe productcategorie heeft gestart. Het feit dat grote spelers de formule kopiëren, zien zij als een groot compliment. 'Het houdt ons scherp en daagt ons uit om te blijven vernieuwen en steeds weer een beter alternatief aan te bieden', zegt Kooijman. 'Zo blijft het merk mensen verrassen, en laat het wederom zien dat een stapje gezonder eten ook heel leuk en lekker kan zijn.'
Na de wortel, biet en paprika-chili tortilla’s, wordt het kleurrijke productassortiment dus aangevuld met een vierde tortilla. En natuurlijk bestaat deze ook uit 45% groenten. En, laten we eerlijk zijn - met nog meer variatie in kleur en smaak zet je nog makkelijker een kleurrijke groente-variatie op tafel.
Deze sterke tortilla is vanaf nu verkrijgbaar bij Albert Heijn.
(PvWK)
Met de nieuwe No Fairytales spinazie tortilla komt het palet op vier.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- food
- merken
- extra kracht
- No Fairytales
- spinazie
- tortilla
- introductie
- sterk
- portie
- optie
- tortilla
- aanbieden
- Bernadette Kooijman
- gezond
- vega
- gezond
- oprichter
- merk
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- Lidl verrast met sterrestaurant voor iedereen
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
- Heineken daagt voice note-cultuur uit
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in... 22-12-2025
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




