Allitererende Stefano Keizer luidt voor Blokker het zomertafelen in

Allitererende Stefano Keizer luidt voor Blokker het zomertafelen in
  • Food-en-retail
  • 7 jun 2022 @ 07:30
  • 21643 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ConceptenWinkelen

Bietenburgers bakken op je balkon. Visjes verhitten op je vlonder, paprika poffen op je platje… Enkele voorbeelden waarbij de karakteristieke stem van Stefano Keizer in combinatie met alliteratie de smaakpapillen doet rollen.

Het seizoen voor zomertafelen is wat Blokker betreft geopend. Op een aanstekelijke manier, creatief ontwikkeld door Jump Retail | Bureau Mirage, wordt Nederland geprikkeld om hier vol van te gaan genieten. 

De zomercampagne die in de week van 6 juni 2022 start, bestaat uit radio, online video, uitingen voor de social media kanalen, een POS-pakket en het magazine.

(PvWK)

credits:
opdrachtgever bij Blokker: Martin van Velzen, Laura Klaver en Ekkeline Rietema
verantwoordelijk bij Jump Retail | Bureau Mirage: Debbie Bohm, J-P Nieuwerkerk en Jan Willem Baggerman
media: M2Media (onderdeel van Candid), Kim van der Pal
productie: Dennislubbers.com
regie/DOP: Dennis Lubbers
muziek: The-soundery.com



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken