C&A en Zalando intensiveren samenwerking
- Food-en-retail
- 28 jul 2022 @ 08:34
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenWeb
- 28 jul 2022 @ 08:34
- Peter van Woensel Kooy
Familiebedrijf en mega-moderetailer C&A en Zalando breidenbreidt met kledingplatform de samenwerking verder uit. C&A zal daardoor niet alleen bij het Connected Retail-programma van Zalando aangesloten zijn, maar ook bij het partnerprogramma van Zalando.
Dat meldt onze zustertitel Twinkle. Sinds begin 2021 werken de twee partijen al samen. Destijds werd bekend dat C&A zich ging aansluiten bij het Connected Retail-programma van Zalando in Duitsland. Met dat programma kunnen fysieke winkels producten aanbieden op het online platform van Zalando. Die samenwerking werd een paar maanden later uitgebreid naar zeven nieuwe markten, waaronder Nederland.
Destijds ging het dus om fysieke filialen van C&A, die hun assortiment op het platform konden aanbieden. Nu wordt dat uitgebreid en sluit C&A aan bij het partnerprogramma van Zalando. Daarbij maakt C&A gebruik van Zalando’s fulfilment dienst, waardoor kleding sneller bij klanten terecht komt. ‘We zijn erg enthousiast om samen met Zalando een grotere toegang tot het beste van C&A te creëren’, meldt Joris de Rooy, chief consumer & digital officer bij C&A Europe.
Een selectie van vrouwen-, mannen-, tiener-, en kinderkleding is te vinden op het platform van Zalando in Duitsland, Nederland, België, Oostenrijk, Frankrijk en Italië.
(bron: Twinkle, foto: C&A)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- marketing
- Zalando
- C&A Europe
- merk
- Joris de Rooy
- familiebedrijf
- platform
- fashion
- C&A
- online
- chief consumer & digital officer
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers