C&A en Zalando intensiveren samenwerking
- Food-en-retail
- 28 jul 2022 @ 08:34
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenWeb
- 28 jul 2022 @ 08:34
- Peter van Woensel Kooy
Familiebedrijf en mega-moderetailer C&A en Zalando breidenbreidt met kledingplatform de samenwerking verder uit. C&A zal daardoor niet alleen bij het Connected Retail-programma van Zalando aangesloten zijn, maar ook bij het partnerprogramma van Zalando.
Dat meldt onze zustertitel Twinkle. Sinds begin 2021 werken de twee partijen al samen. Destijds werd bekend dat C&A zich ging aansluiten bij het Connected Retail-programma van Zalando in Duitsland. Met dat programma kunnen fysieke winkels producten aanbieden op het online platform van Zalando. Die samenwerking werd een paar maanden later uitgebreid naar zeven nieuwe markten, waaronder Nederland.
Destijds ging het dus om fysieke filialen van C&A, die hun assortiment op het platform konden aanbieden. Nu wordt dat uitgebreid en sluit C&A aan bij het partnerprogramma van Zalando. Daarbij maakt C&A gebruik van Zalando’s fulfilment dienst, waardoor kleding sneller bij klanten terecht komt. ‘We zijn erg enthousiast om samen met Zalando een grotere toegang tot het beste van C&A te creëren’, meldt Joris de Rooy, chief consumer & digital officer bij C&A Europe.
Een selectie van vrouwen-, mannen-, tiener-, en kinderkleding is te vinden op het platform van Zalando in Duitsland, Nederland, België, Oostenrijk, Frankrijk en Italië.
(bron: Twinkle, foto: C&A)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Zalando
- Joris de Rooy
- platform
- familiebedrijf
- online
- chief consumer & digital officer
- C&A Europe
- marketing
- merk
- fashion
- C&A
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt in op online gedrag
- [marketeer 237] Patricia Douma - marcombazin Dopper: 'Wij zijn...
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw platform geeft vrouwelijke...
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als non-endemic showroomals...
- [marketeer 238] Josje Geluk - founder Luck Bag: 'Marketing...
- [onderzoek] ABN Amro: 'Populariteit Black Friday stagneert'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in... 01-12-2025
- [marketeer 238] Josje Geluk -... 28-11-2025
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als... 27-11-2025
- AAlcoholvrij speciaalbier groeit... 27-11-2025
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw... 25-11-2025
- [onderzoek] ABN Amro: 'Populariteit... 24-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




