Xenos introduceert eigen geurlijn The Scent
- Food-en-retail
- 10 okt 2022 @ 08:54
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - Retail
- 10 okt 2022 @ 08:54
- Nanny Kuilboer
Xenos gebruikt sinds enige tijd een eigen geurtje in de winkels ‘om de klantervaring compleet te maken’ en de winkelketen biedt het nu ook te koop aan voor consumenten onder de naam The Scent.
De geur werd ontwikkeld door Babita Versluis van Solvo Scenti in samenwerking met Xenos: ‘Geur is emotie en speelt een grote rol in de winkelbeleving. Xenos vroeg ons om een geur te ontwikkelen die hun klanten meeneemt in hun wereld. Met oosterse ingrediënten als wierook en patchouli, in combinatie met frisse sinaasappel en aardse nootmuskaat, hebben we een unieke geur gemaakt. Dat de Xenos-klanten het parfum ook thuis willen gebruiken, is niet alleen een enorm compliment, maar ook het bewijs dat we een winnende combinatie hebben gevonden.’
Wachtlijsten
Linda Keijzer, CEO van Xenos: ‘We kregen zoveel complimenten over de geur in onze winkels dat er zelfs wachtlijsten zijn van klanten die de geur wilden kopen, zodra deze beschikbaar kwam. Wat ons betreft ruikt het binnenkort in heel Nederland naar Xenos.’ The Scent bestaat uit twee producten: een roomspray (225ml voor € 14,99) en geurstokjes (150ml voor € 14,99). De producten zijn vanaf nu zowel online als in de winkels te koop.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- M&M's lijkt te zwichten voor rechts Amerika blijkt niet zo...
- Robbie Williams nieuwe ster naast Felix the Cat
- Fris Supermarkt opent in Amsterdam gratis supermarkt voor...
- [column] Dit zijn dé foodtrends van 2023: wat ligt er komend...
- Domino's komt met hit tijdens carnaval - de Frietzza
- McDonald's Nederland lanceert opvallende prijscampagne waar...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [Hortus sessie] Nescafé over... 01-02-2023
- Procter ziet winst iets dalen01-02-2023
- Anne & Max lanceert sharefunding... 31-01-2023
- Taster start met 'iconisch... 31-01-2023
- M&M's lijkt te zwichten voor rechts... 30-01-2023
- Picnic mikt op prijsverlaging via... 30-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day