Xenos introduceert eigen geurlijn The Scent
- Food-en-retail
- 10 okt 2022 @ 08:54
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Retail
- 10 okt 2022 @ 08:54
- Nanny Kuilboer
Xenos gebruikt sinds enige tijd een eigen geurtje in de winkels ‘om de klantervaring compleet te maken’ en de winkelketen biedt het nu ook te koop aan voor consumenten onder de naam The Scent.
De geur werd ontwikkeld door Babita Versluis van Solvo Scenti in samenwerking met Xenos: ‘Geur is emotie en speelt een grote rol in de winkelbeleving. Xenos vroeg ons om een geur te ontwikkelen die hun klanten meeneemt in hun wereld. Met oosterse ingrediënten als wierook en patchouli, in combinatie met frisse sinaasappel en aardse nootmuskaat, hebben we een unieke geur gemaakt. Dat de Xenos-klanten het parfum ook thuis willen gebruiken, is niet alleen een enorm compliment, maar ook het bewijs dat we een winnende combinatie hebben gevonden.’
Wachtlijsten
Linda Keijzer, CEO van Xenos: ‘We kregen zoveel complimenten over de geur in onze winkels dat er zelfs wachtlijsten zijn van klanten die de geur wilden kopen, zodra deze beschikbaar kwam. Wat ons betreft ruikt het binnenkort in heel Nederland naar Xenos.’ The Scent bestaat uit twee producten: een roomspray (225ml voor € 14,99) en geurstokjes (150ml voor € 14,99). De producten zijn vanaf nu zowel online als in de winkels te koop.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- Lidl verrast met sterrestaurant voor iedereen
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in opkomst - AI schuift aan
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in... 22-12-2025
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




