Cosmeticamerk dr. Hauschka kiest voor Gardeners
- Food-en-retail
- 27 jan 2025 @ 08:28
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 27 jan 2025 @ 08:28
- Sjaak Hoogkamer
Dr. Hauschka, expert in 100% natuurlijke cosmetica, kiest voor Gardeners als pr-bureau voor de Nederlandse en Belgische markt.
Gardeners zal jaarrond aandacht creëren voor Dr. Hauschka, zowel in de vorm van creatieve (pr)campagnes en consumentenactivaties als een day-to-day press office.
Dr. Hauschka biedt sinds 1967 een 100% natuurlijk, holistisch verzorgingsconcept met weldadige behandelingen en heilzame gezicht-, lichaam- en make-up producten die de kracht van de huid en het lichaam ondersteunen om zichzelf in balans te brengen. Als pionier op het gebied van natuurlijke cosmetica gebruikt het merk uitsluitend ingrediënten uit eigen biodynamische tuin, van wildpluk of biologische fair-trade initiatieven over de hele wereld.
De producten zijn 100% natuurzuiver en gecertificeerd volgens het internationale NATRUE-keurmerk. Deze insteek sluit naadloos aan bij de waarden van Gardeners, want het hoort een simpele keuze te zijn om het goede te doen. Gardeners en Dr. Hauschka gaan samen bouwen aan een sterke merkpositie van Dr. Hauschka voor de cosmeticamarkt in Nederland.
Onder leiding van CEO Marlijn van Straaten streeft Dr. Hauschka Benelux ernaar om het merk toegankelijker te maken en een bredere doelgroep te bereiken. Recent zijn er uitbreidingen gedaan in distributie, zoals de samenwerking met DA, waardoor de producten van Dr. Hauschka in 250 DA-filialen in Nederland verkrijgbaar zijn. Eerder werden de producten al toegevoegd aan het assortiment van Holland & Barrett.
‘Gardeners is een creatief bureau dat bewust kiest voor samenwerkingen met merken die een positieve impact op de wereld willen maken. Deze gedeelde waarden op het gebied van duurzaamheid en positieve impact, maken de samenwerking tussen Gardeners en Dr. Hauschka een logische en effectieve keuze,’ aldus Marlijn van Straaten.
Met de volledige productieketen in eigen beheer besteedt het merk veel aandacht aan hoe zij kan bijdragen aan een zo’n groen mogelijke milieuvoetafdruk. Met Gardeners als partner wil Dr. Hauschka haar expertrol verder versterken en vrouwen helpen inzien wat je vooral níet nodig hebt voor een gezonde huid. Door te vertrouwen op de natuurlijke balans van je huid en de kracht van heilzame planten, laat het merk zien dat de natuur – en jouw huid – precies weet wat nodig is. Deze filosofie, die sinds de oprichting in 1967 de kern van Dr. Hauschka vormt, blijft leidend in alles wat het merk doet.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes