[video] Wrap up China-reis Frank Quix
- Food-en-retail
- 25 nov 2019 @ 11:45
- Link
-
Gastblogger
Gastauteur
MarketingTribune - FoodMarketing
- 25 nov 2019 @ 11:45
- Gastblogger
Afgelopen week is retailkenner en marktonderzoeker Frank Quix (Q&A) met Ernst Jan Smids (Jump!/ RetailRadar) en een groep retail executives in China geweest. Hij deelt zijn belangrijkste drie lessen in deze eerste korte vlog.
'Zie de video hier onder. Wil je onze ervaringen first hand hebben? New retail in China is een thema waarin iedere retailer en toeleverancier zich moet verdiepen. In 2016 kwam Jack Ma met het concept. Maar wat is het? Wat kunnen we ervan leren? Wat moeten we er mee doen? En ja, je gaat het pas zien als je het door hebt. Kom naar het event hierover op 10 december 2019: meld je aan via Q&A.'
Frank Quix
Frank Quix is opgegroeid in een detailhandelsgezin en heeft Bedrijfskunde en Accountancy gestudeerd aan de Rijkuniversiteit Groningen. Hij is zijn carrière gestart als accountant bij Moret Ernst & Young (E&Y), later maakte hij de overstap naar consultancy en naar Deloitte. In zijn laatste functie bij Deloitte was hij European Marketing Director voor Retail & Consumer Business. Quix geeft sinds 1996 les aan universiteiten, eerst aan de Rijksuniversiteit Groningen en sinds 2005 aan de Universiteit van Amsterdam waar hij de Anton Dreesmann Leerstoel voor Retailmarketing bekleedt. Sinds 2003 is hij directeur en mede-eigenaar van Q&A Research & Consultancy, een onderzoeks- en adviesbureau voor retail.
(bron: Managementboek.nl, foto boven: Alexandre Valdivia / Unsplash)
Bekijk hier ons archief RetailRadar
[video] Wrap up China-reis Frank Quix
-
Gastblogger
- Werkt voor: MarketingTribune
- Functie: Gastauteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- China
- RetailRadar
- European Marketing Director
- Frank Quix
- Jump!
- retailkenner
- retail
- Deloitte
- shopping
- retail executives
- Ernst Jan Smids
- Universiteit van Amsterdam
- E&Y
- marktonderzoeker
- trends
- Retail & Consumer Business
- Rijksuniversiteit Groningen
- consultancy
- Anton Dreesmann
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers