Pijnappels definitief weg bij Persdienst Wegener
- Media
- 5 jun 2014 @ 09:58
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintPersonaliaZakelijk
- 5 jun 2014 @ 09:58
- Redactie Media
De soap rond het hoofdredacteurschap van De Persdienst lijkt voorbij. De ontslagen hoofdredacteur Kees Pijnappels, die vorige maand per kort geding afdwong dat hij in functie mocht blijven, verlaat moederbedrijf Wegener nu per direct. Beide partijen hebben een regeling getroffen.
Pijnappels moest wijken voor de nieuw aangestelde hoofdredacteur Jan 't Hart, maar ging tegen zijn ontslag met succes in beroep. Nou ja, met succes: bijkans iedereen was ongelukkig met de ontstane situatie, inclusief veel medewerkers op de werkvloer van de nieuwsdienst van Wegener. Aangezien 't Hart inmiddels ook aan de slag was gegaan, werd de afspraak gemaakt dat Pijnappels de honneurs zou waarnemen tijdens de korte vakantie die de nieuwkomer had gepland.
Pijnappels laat nu via Twitter weten met onmiddellijke ingang te vertrekken. 'Wegener en ik zijn vandaag tot overeenstemming gekomen. Dat betekent dat ik per onmiddellijk de deur van De Persdienst achter mij dichttrek.' Directeur Erik van Gruijthuijsen meldde eerder al dat de directie zou proberen tot 'een constructieve oplossing' van dit arbeidsconflict te komen.
Wegener en ik zijn vandaag tot overeenstemming gekomen. Dat betekent dat ik per onmiddellijk de deur van De Persdienst achter mij dichttrek.
— Kees Pijnappels (@KeesPijnappels) June 4, 2014
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes