Giel Beelen (3FM) en Flikken Maastricht gaan paintballen voor Serious Request

  • Media
  • 24 okt 2014 @ 12:41
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieBekroningenPRRadio

Het zit Victor Reinier van Flikken Maastricht nog steeds niet lekker dat Giel Beelen en 3FM-verslaggever Lex Uiting de Gouden Televizier-Ring hebben gestolen op de set van het tv-programma. De acteur neemt wraak. 'We gaan paintballen', heeft hij gemeld op 3FM. Voor het goede doel.

De Televizier-Ring gaat niet geveild worden voor Serious Request, zoals Beelen en Uiting voorstelden. Reinier heeft iets anders bedacht: 'Ik vind het wel een goed idee om iets te doen voor Serious Request, dus we gaan schieten met verfkogels. Beelen en Uiting gaan op de vlucht en maximaal 30 mensen kunnen zich opgeven. Laten we beginnen met 250 euro per persoon als inleg.'

3FM-verslaggever Uiting had afgelopen weekeinde de ring gestolen op de set van Flikken Maastricht, zo biechtte hij maandagmorgen op in de ochtendshow van Beelen. Tijdens de lunchpauze bleef de ring in een doosje op de eettafel staan, waarna hij hem meenam. Tijdens de uitzending van Beelen werd Reinier maandag op de hoogte gesteld. 'Dat meen je niet? Er is hier bijna een productiemedewerker voor ontslagen', reageerde de acteur toen verbaasd. Nu neemt hij sportief wraak.

Het lijkt natuurlijk allemaal een mooie PR-stunt, want Flikken Maastricht maakte in de aanloop naar de uitreiking als stemmentrekker al een filmpje over een gestolen Televizier-ring. 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken