Giel Beelen (3FM) en Flikken Maastricht gaan paintballen voor Serious Request
- Media
- 24 okt 2014 @ 12:41
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieBekroningenPRRadio
- 24 okt 2014 @ 12:41
- Redactie Media
Het zit Victor Reinier van Flikken Maastricht nog steeds niet lekker dat Giel Beelen en 3FM-verslaggever Lex Uiting de Gouden Televizier-Ring hebben gestolen op de set van het tv-programma. De acteur neemt wraak. 'We gaan paintballen', heeft hij gemeld op 3FM. Voor het goede doel.
De Televizier-Ring gaat niet geveild worden voor Serious Request, zoals Beelen en Uiting voorstelden. Reinier heeft iets anders bedacht: 'Ik vind het wel een goed idee om iets te doen voor Serious Request, dus we gaan schieten met verfkogels. Beelen en Uiting gaan op de vlucht en maximaal 30 mensen kunnen zich opgeven. Laten we beginnen met 250 euro per persoon als inleg.'
3FM-verslaggever Uiting had afgelopen weekeinde de ring gestolen op de set van Flikken Maastricht, zo biechtte hij maandagmorgen op in de ochtendshow van Beelen. Tijdens de lunchpauze bleef de ring in een doosje op de eettafel staan, waarna hij hem meenam. Tijdens de uitzending van Beelen werd Reinier maandag op de hoogte gesteld. 'Dat meen je niet? Er is hier bijna een productiemedewerker voor ontslagen', reageerde de acteur toen verbaasd. Nu neemt hij sportief wraak.
Het lijkt natuurlijk allemaal een mooie PR-stunt, want Flikken Maastricht maakte in de aanloop naar de uitreiking als stemmentrekker al een filmpje over een gestolen Televizier-ring.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Lex Uiting
- 3FM
- Giel
- winnaar
- ring
- gestolen
- Televizier
- radio
- tv-programma
- Flikken Maastricht
- Giel Beelen
- Serious Request
- AvroTros
- paitball
- Victor Reinier
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna en De Smurfen zet...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
- Cupra en Audio Obscura onthullen 'Behind The Pulse'
Laatste Nieuws
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming... 09-07-2025
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers