Giel Beelen (3FM) en Flikken Maastricht gaan paintballen voor Serious Request
- Media
- 24 okt 2014 @ 12:41
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieBekroningenPRRadio
- 24 okt 2014 @ 12:41
- Redactie Media
Het zit Victor Reinier van Flikken Maastricht nog steeds niet lekker dat Giel Beelen en 3FM-verslaggever Lex Uiting de Gouden Televizier-Ring hebben gestolen op de set van het tv-programma. De acteur neemt wraak. 'We gaan paintballen', heeft hij gemeld op 3FM. Voor het goede doel.
De Televizier-Ring gaat niet geveild worden voor Serious Request, zoals Beelen en Uiting voorstelden. Reinier heeft iets anders bedacht: 'Ik vind het wel een goed idee om iets te doen voor Serious Request, dus we gaan schieten met verfkogels. Beelen en Uiting gaan op de vlucht en maximaal 30 mensen kunnen zich opgeven. Laten we beginnen met 250 euro per persoon als inleg.'
3FM-verslaggever Uiting had afgelopen weekeinde de ring gestolen op de set van Flikken Maastricht, zo biechtte hij maandagmorgen op in de ochtendshow van Beelen. Tijdens de lunchpauze bleef de ring in een doosje op de eettafel staan, waarna hij hem meenam. Tijdens de uitzending van Beelen werd Reinier maandag op de hoogte gesteld. 'Dat meen je niet? Er is hier bijna een productiemedewerker voor ontslagen', reageerde de acteur toen verbaasd. Nu neemt hij sportief wraak.
Het lijkt natuurlijk allemaal een mooie PR-stunt, want Flikken Maastricht maakte in de aanloop naar de uitreiking als stemmentrekker al een filmpje over een gestolen Televizier-ring.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Victor Reinier
- Serious Request
- Flikken Maastricht
- gestolen
- Lex Uiting
- Giel Beelen
- winnaar
- ring
- AvroTros
- paitball
- Giel
- 3FM
- tv-programma
- radio
- Televizier
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes