Hema, CPNB en Zaanstad blinken uit in communicatie

Hema, CPNB en Zaanstad blinken uit in communicatie
  • Media
  • 16 mei 2019 @ 00:16
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PRAwardsCommunicatie

Dit zijn de drie finalisten voor de verkiezing Communicatieman/vrouw van het Jaar: Arnold Drijver (Hema), Annette Reijersen van Buuren (Stichting CPNB) en Bart Scholten (a.i. Gemeente Zaanstad).

De finalisten gaan de strijd met elkaar aan tijdens C-day19 op 20 juni 2019 in Nieuwegein. Aan het eind van deze dag weten we wie het stokje overneemt van Rudolph Strickwold, Communicatieman van 2018.

De jury heeft gesprekken gevoerd met de zes kandidaten van de shortlist, die was samengesteld door de selectiecommissie. Na deze interviews heeft de jury de drie finalisten gekozen. Juryvoorzitter Noud Bex: 'Wij kregen te maken met een gevarieerde groep van zes sterke genomineerden, die elk een topprestatie leveren voor de organisatie waarvoor zij werkzaam zijn en voor het hele communicatievak. Wij voelden ons bevoorrecht om kennis te nemen van de 'ins en outs' van hun bijzondere prestatie. De drie finalisten geven zowel de variëteit als het hoge niveau van dit jaar weer.'

Wie zijn de drie kandidaten?

Arnold Drijver, hoofd Communicatie bij Hema: 'Ik vind het ontzettend leuk dat mijn team mij voor deze prijs heeft voorgedragen en dat de jury naar aanleiding van ons gesprek deze keuze heeft gemaakt. Leuk en spannend dat ik tijdens C-day19 voor veel vakgenoten ons Hema-verhaal van het afgelopen jaar mag vertellen.'

Annette Reijersen van Buuren, manager Merk, Marketing & Communicatie bij Stichting CPNB: 'Ik ben trots dat ik genomineerd ben. Deze nominatie voelt als de ultieme waardering voor alles wat ik in de afgelopen jaren heb neergezet met mijn team en collega’s bij CPNB.'

Bart Scholten, 'Chief Sinterklaas Officer' van de gemeente Zaanstad: 'Met heel veel supercollega's van de gemeente Zaanstad hebben we een fantastische prestatie geleverd. Door strategische en verbindende communicatie optimaal in te zetten in de hele organisatie hebben we het verschil gemaakt. Het voelt als een enorme erkenning voor het hele team dat dit tot deze finaleplek heeft geleid.'

De finalisten pitchen hun case op het hoofdpodium van C-day19. Na afloop van het ochtendprogramma, waar naast de pitches twee interessante keynotes Patrick Stal van Uber en Deborah Nas van de TU Delft het podium betreden, heeft de jury hun laatste overleg en bepaalt wie er met de titel vandoor gaat. De bezoekers van C-day19 mogen ook hun stem uitbrengen op hun favoriete kandidaat. De publiekstem bepaalt deels de uitslag.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken