Winnaars Programmatic Awards 2021 bekend gemaakt

Winnaars Programmatic Awards 2021 bekend gemaakt
  • Media
  • 17 sep 2021 @ 09:12
  • 15685 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

In Amaze, de audio-visual playground van ID&T in Amsterdam, zijn donderdag 16 september voor de vijfde keer de Programmatic Awards uitgereikt aan de beste online programmatic advertisingcases en (aanstormende) talenten van Nederland.

Dat wat begon als een klein, gezellig feestje inmiddels is uitgegroeid tot een groot evenement in de programmatic industrie. Ondanks de coronamaatregelen bezochten bijna 150 vakgenoten de uitreiking. Net als andere jaren stonden de talenten en winnende cases centraal, maar daarnaast was het een weerzien met alle vakgenoten. Het visuele spektakel maakte van deze lustrumeditie een bijzondere gebeurtenis. Opvallend dit jaar is de verscheidenheid aan winnaars.

Marianne Deenik, de kersverse voorzitter van de Taskforce Programmatic: ‘Ieder jaar kijken we als taskforce samen met het bureau kritisch naar wat er nog beter en sterker kan. Zo hebben we dit jaar een jury per categorie samengesteld en het aantal juryleden uitgebreid naar 21 vakgenoten, die een representatieve afspiegeling van de programmatic industrie zijn. Na alle hectiek van de afgelopen anderhalf jaar en gemis aan live events wilden we dit jaar een zeer speciale Programmatic Awards- uitreiking organiseren. En dat is gelukt! Een avond vol lol en inspiratie, waarop we de specialisten met hun cases ouderwets de aandacht konden geven die ze verdienen.’

Winnaars

Programmatic Campaign Manager | 2021
Zoey Jansen – Greenhouse Group B.V.

Programmatic Rising Star | 2021
Kia Karanko – Merkle Nederland

Programmatic Sales Evangelist | 2021
Danny Kriesels – DPG Media

Most Effective Campaign | 2021
Bijenkorf Recommendation Banners – Merkle Nederland & de Bijenkorf

Branding / Awareness Campaign | 2021
Eneco Home Zonnepanelen – Eneco & Mindshare.Greenhouse

Best Digital Programmatic Omnichannel Strategy Campaign | 2021
Grip op omnichannel performance – Online Company, M2Media & MoCo Museum

Innovative Format Solution | 2021
A Conversational start with Formula One – VodafoneZiggo

Tech & Measurement Solution | 2021
Instant Campaign Launcher – ICI PARIS XL & Greenhouse Group B.V.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken