Winnaars Programmatic Awards 2021 bekend gemaakt
- Media
- 17 sep 2021 @ 09:12
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 17 sep 2021 @ 09:12
- Michiel van Zaane
In Amaze, de audio-visual playground van ID&T in Amsterdam, zijn donderdag 16 september voor de vijfde keer de Programmatic Awards uitgereikt aan de beste online programmatic advertisingcases en (aanstormende) talenten van Nederland.
Dat wat begon als een klein, gezellig feestje inmiddels is uitgegroeid tot een groot evenement in de programmatic industrie. Ondanks de coronamaatregelen bezochten bijna 150 vakgenoten de uitreiking. Net als andere jaren stonden de talenten en winnende cases centraal, maar daarnaast was het een weerzien met alle vakgenoten. Het visuele spektakel maakte van deze lustrumeditie een bijzondere gebeurtenis. Opvallend dit jaar is de verscheidenheid aan winnaars.
Marianne Deenik, de kersverse voorzitter van de Taskforce Programmatic: ‘Ieder jaar kijken we als taskforce samen met het bureau kritisch naar wat er nog beter en sterker kan. Zo hebben we dit jaar een jury per categorie samengesteld en het aantal juryleden uitgebreid naar 21 vakgenoten, die een representatieve afspiegeling van de programmatic industrie zijn. Na alle hectiek van de afgelopen anderhalf jaar en gemis aan live events wilden we dit jaar een zeer speciale Programmatic Awards- uitreiking organiseren. En dat is gelukt! Een avond vol lol en inspiratie, waarop we de specialisten met hun cases ouderwets de aandacht konden geven die ze verdienen.’
Winnaars
Programmatic Campaign Manager | 2021
Zoey Jansen – Greenhouse Group B.V.
Programmatic Rising Star | 2021
Kia Karanko – Merkle Nederland
Programmatic Sales Evangelist | 2021
Danny Kriesels – DPG Media
Most Effective Campaign | 2021
Bijenkorf Recommendation Banners – Merkle Nederland & de Bijenkorf
Branding / Awareness Campaign | 2021
Eneco Home Zonnepanelen – Eneco & Mindshare.Greenhouse
Best Digital Programmatic Omnichannel Strategy Campaign | 2021
Grip op omnichannel performance – Online Company, M2Media & MoCo Museum
Innovative Format Solution | 2021
A Conversational start with Formula One – VodafoneZiggo
Tech & Measurement Solution | 2021
Instant Campaign Launcher – ICI PARIS XL & Greenhouse Group B.V.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing