Sqillzer en Beeckestijn strijden tegen het tekort aan digital marketeers

Sqillzer en Beeckestijn strijden tegen het tekort aan digital marketeers
  • Online
  • 7 jun 2018 @ 14:43
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

Sqillzer is recent het traineeship digital marketing expert gestart voor het versneld ontwikkelen van aanstormend talent tot digital marketing expert. Met dit traineeship biedt Sqillzer bedrijven een oplossing voor de toenemende schaarste onder digital marketeers op de arbeidsmarkt.

Robert Smit, oprichter Sqillzer ‘Vanuit Sqillzer zetten wij onder andere de NIMA onlinemarketingtoets voor studenten in en hebben hiermee een uniek zicht op de talenten. Samen met Beeckestijn Business School hebben wij een programma ontwikkelt dat deze young professionals een extra 'Boost' geeft. Gedurende het traineeship van een jaar ontwikkelen de trainees zich binnen bedrijven in versneld tempo tot volwaardig digital marketeer.’

Hans Molenaar, directeur Beeckestijn: ‘Doel van Beeckestijn is het ontwikkelen en aanbieden van kortdurende hoogwaardige opleidingen waarbij de opgedane kennis direct in de praktijk kan worden ingezet. Wij hebben voor dit traineeship een intensief programma van modules, E-learnings, intervisie, personal coaching, events en clinics samengesteld waarmee we de trainees binnen één jaar transformeren tot digital marketing expert.'

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken