Inschrijving geopend voor EMAS Battle of the Agencies 2025

- Online
- 4 mrt 2025 @ 10:19
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 4 mrt 2025 @ 10:19
- Tamara de Vos
De inschrijving voor de Battle of the Agencies 2025, onderdeel van de DDMA EMAS Awards, is geopend. In deze bureaucompetitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor een opdrachtgever. De uitreiking vindt plaats op 26 juni in Circa Amsterdam.
Dit jaar is de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB) de opdrachtgever. Bureaus kunnen tot uiterlijk 20 maart hun motivatie indienen om deel te nemen. De KNVB beoordeelt de motivaties anoniem en selecteert drie bureaus voor deelname. Op 26 juni, tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS), presenteren de drie geselecteerde bureaus hun aanpak in een pitch van 8 tot 10 minuten. Daarna maakt KNVB de winnaar bekend.
Inschrijven kan via deze link.
EMAS Awards 2025
Ook is het mogelijk om je nog in te schrijven voor de drie categorieën binnen de EMAS Awards:
- Email Marketing Automation Excellence: Voor organisaties die uitblinken in e-mailautomatisering, met focus op impactvolle contactmomenten, gepersonaliseerde content en data-analyse. Iemand voordragen kan uiterlijk tot 20 maart.
- Outstanding Email: Voor de meest opvallende e-mailmarketingcampagnes, gebaseerd op design, technologie en effectiviteit. Iemand voordragen kan uiterlijk tot 20 maart.
- Young Talent: Voor jonge e-mailmarketeers met maximaal drie jaar ervaring, die binnen hun organisatie impact hebben gemaakt. Iemand voordragen kan tot uiterlijk 12 maart.
Inschrijvingen zijn mogelijk via emas.nu/awards.
Beeld: winnaar Battle of the Agencies 2024
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad Awards
- Hoe Moneybird emotie boven product kiest in nieuwe campagne...
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- [column] Marketingfacts Focus #10
- [onderzoek] Ruim helft jongeren herkent AI-content moeilijk
Laatste Nieuws
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
- Identity Games kiest voor speelse... 18-11-2025
- [onderzoek] Ruim helft jongeren... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

