Zijlaard werkt aan nieuwe wielerploeg met Breukink en Boogerd
- Sponsoring
- 31 mrt 2014 @ 09:34
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringSport
- 31 mrt 2014 @ 09:34
- Redactie Sponsoring
Michael Zijlaard, echtgenoot van olympisch kampioene Leontien van Moorsel, wil een nieuwe wielerploeg opstarten. Hij zou Michael Boogerd, Erik Breukink en Jean-Paul van Poppel als technische leiding willen.
'Het is nog héél pril om te zeggen dat er definitief een ploeg komt, dus schreeuwen we dat nog niet van de daken. De komende maanden nemen we de tijd om in alle rust onze netwerken aan te boren', zegt Michael Zijlaard in AD Sportwereld. 'Komt het avontuur dan écht van de grond, dan moeten we na de Tour aan het eind van de zomer de eerste renners contracteren, zodat we begin 2015 kunnen starten.'
Klein beginnen is voor Zijlaard het devies. 'We moeten realistisch zijn. In een tijd dat zelfs schaatsploegen geen sponsor vinden na zestig keer goud in Sotsji, wordt het niet makkelijk. Maar als je niets probeert, lukt het sowieso niet. We mikken daarom ook niet meteen op de WorldTour en een sponsor met een miljoentje of acht. Wij starten bescheiden, vanuit de basis.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Frans Hals, geknipt en geschoren 03-05-2024
- KPN en NSJ: driejarig partnership02-05-2024
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing