Campagne voor nieuwe smaken Appelsientje

- Food-en-retail
- 6 mei 2024 @ 11:15
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesMarketing
- 6 mei 2024 @ 11:15
- Peter van Woensel Kooy
Vandaag lanceert Appelsientje in samenwerking met Hotel L’Amour een nieuwe campagne met het thema: ‘Altijd het zonnetje in huis’. Zie hier de twee campagnes.
Waarmee het merk wil laten zien dat je met Appelsientje op ieder moment van de dag kunt genieten van de zon.
Daarmee houdt Appelsientje vast aan hun belangrijke Heritage: de zon. Maar ze kiezen wel voor andere creatieve insteek, met meer absurdisme en humor.
De campagne start met twee commercials: BBQ en Puber. Hierin worden twee nieuwe smaken geïntroduceerd: Appelsientje Frisfruit en Appelsientje Fruitdrink.
Appelsientje Frisfruit biedt een mix van verfrissend bronwater en natuurlijke fruitsmaken. Met een laag caloriegehalte en een rijke smaak kan deze lichtzoete drank op elk moment van de dag gedronken worden.
Appelsientje Fruitdrink heeft een perfecte balans tussen fruit en water, met een vleugje zuivel voor een heerlijk volle fruitsmaak. Bovendien bevat het 40% minder suiker dan bijvoorbeeld de normale sinaasappelsap. Door een vleugje zuivel toe te voegen aan hun drankjes kan Appelsientje de suikertaks vermijden en kan de prijs laag blijven.
(PvWK, foto boven: Jen Gunter / Unsplash)
Credits
opdrachtver: Appelsientje - Margreet Houthoff en Bas Boswinkel
bureau: Hotel L'Amour
creative Directors: Peter van Rij en Martijn van Marle
account manager: Muriël Kip
agency producer: Marieke Prette
productiemaatschappij: Czar
executive Producer: Karlijn Paardekoper
producer: Robert Nan
regie: Jonathan Elbers
d.o.p.: Gabor Deak
offline: Kim Hinrichs
online: The Compound
grading: The Compound
sound: Public Audio
music: Audentity
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Appelsientje
- Audentity
- Riedel
- Czar
- tvc
- Bas Boswinkel
- Hotel l'Amour
- juice
- The Compound
- Margreet Houthoff
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kookboek Porsche viert Nederlands streekgenot
- Retail Media Day brengt nieuwe standaard aan het licht
- Nieuwe Retail Media Commissie bevordert kennisdeling...
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend met remake van Saturday...
- Kruidvat rolt DOOH-netwerk uit in 775 winkels
- [marketeer 224] Kaini Sensa Koole - co oprichter Parfumello
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 100-jarig Remia maakt trip down... 22-05-2025
- Vivera lanceert nieuwe Signature... 21-05-2025
- Picnic start campagne met goedkoper... 20-05-2025
- Zeg hallo tegen 18 nieuwe verleidingen20-05-2025
- [onderzoek] Hiiper: Discount wint... 20-05-2025
- Speculaars: Texaanse koekjes met een... 20-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management