Campagne voor nieuwe smaken Appelsientje
- Food-en-retail
- 6 mei 2024 @ 11:15
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesMarketing
- 6 mei 2024 @ 11:15
- Peter van Woensel Kooy
Vandaag lanceert Appelsientje in samenwerking met Hotel L’Amour een nieuwe campagne met het thema: ‘Altijd het zonnetje in huis’. Zie hier de twee campagnes.
Waarmee het merk wil laten zien dat je met Appelsientje op ieder moment van de dag kunt genieten van de zon.
Daarmee houdt Appelsientje vast aan hun belangrijke Heritage: de zon. Maar ze kiezen wel voor andere creatieve insteek, met meer absurdisme en humor.
De campagne start met twee commercials: BBQ en Puber. Hierin worden twee nieuwe smaken geïntroduceerd: Appelsientje Frisfruit en Appelsientje Fruitdrink.
Appelsientje Frisfruit biedt een mix van verfrissend bronwater en natuurlijke fruitsmaken. Met een laag caloriegehalte en een rijke smaak kan deze lichtzoete drank op elk moment van de dag gedronken worden.
Appelsientje Fruitdrink heeft een perfecte balans tussen fruit en water, met een vleugje zuivel voor een heerlijk volle fruitsmaak. Bovendien bevat het 40% minder suiker dan bijvoorbeeld de normale sinaasappelsap. Door een vleugje zuivel toe te voegen aan hun drankjes kan Appelsientje de suikertaks vermijden en kan de prijs laag blijven.
(PvWK, foto boven: Jen Gunter / Unsplash)
Credits
opdrachtver: Appelsientje - Margreet Houthoff en Bas Boswinkel
bureau: Hotel L'Amour
creative Directors: Peter van Rij en Martijn van Marle
account manager: Muriël Kip
agency producer: Marieke Prette
productiemaatschappij: Czar
executive Producer: Karlijn Paardekoper
producer: Robert Nan
regie: Jonathan Elbers
d.o.p.: Gabor Deak
offline: Kim Hinrichs
online: The Compound
grading: The Compound
sound: Public Audio
music: Audentity
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Bas Boswinkel
- Appelsientje
- juice
- Margreet Houthoff
- Hotel l'Amour
- Audentity
- Riedel
- Czar
- tvc
- The Compound
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- RMD24 Retailmedia De kunst is de rode draad te blijven zien
- [marketeer 202] Pauline Barendregt - creatief directeur bij...
- Verse groente en fruit centraal in campagne Aldi
- Verkoop Blokker van de baan
- Lilian Wanders-de Klerk van Mothr Earth Proof: 'Ik geloof in...
- Campagne voor nieuwe smaken Appelsientje
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- RMD24 Retailmedia De kunst is de... 17-05-2024
- [marketeer 203] Arina Abbring -... 17-05-2024
- Veloretti breidt netwerk aan... 16-05-2024
- Vrouwen spenderen veel meer aan... 16-05-2024
- Westland Salades maakt eerste TVC in... 15-05-2024
- Verse groente en fruit centraal in... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing