IEG 2018 duikt diep in sportmarketing

IEG 2018 duikt diep in sportmarketing
  • Sponsoring
  • 12 apr 2018 @ 17:13
  • 26758 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsorcongresEvenementSportmarketingMarketingSponsoring

De mondiale sponsorbranche is deze week bijeen in Chicago. De IEG Sponsorship Conference gaat vier dagen lang in op de nieuwste ontwikkelingen in sponsoring en marketing. MarketingTribune zet de highlights op een rij.

Onder het motto 'Go Deep' wordt ingezoomd op nieuwe technologie. Of zoals de organisatie het omschrijft: ‘Explore new ventures and leave safe, familiar and low-growth strategies behind to ensure your partnerships produce meaningful, long-term and profitable impact.’

Congres-updates zijn eenvoudig terug te kijken via Twitter (de hashtag #IEG2018) of de informatieve videoverslagen op YouTube.




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken