IEG 2018 duikt diep in sportmarketing
- Sponsoring
- 12 apr 2018 @ 17:13
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsorcongresEvenementSportmarketingMarketingSponsoring
- 12 apr 2018 @ 17:13
- Redactie Sponsoring
De mondiale sponsorbranche is deze week bijeen in Chicago. De IEG Sponsorship Conference gaat vier dagen lang in op de nieuwste ontwikkelingen in sponsoring en marketing. MarketingTribune zet de highlights op een rij.
Onder het motto 'Go Deep' wordt ingezoomd op nieuwe technologie. Of zoals de organisatie het omschrijft: ‘Explore new ventures and leave safe, familiar and low-growth strategies behind to ensure your partnerships produce meaningful, long-term and profitable impact.’
Congres-updates zijn eenvoudig terug te kijken via Twitter (de hashtag #IEG2018) of de informatieve videoverslagen op YouTube.
When it comes to the success of @barstoolsports, data is a major part of the equation. @EKANardini breaks down how the company uses it, what they are looking for, and how they apply it to decisions on content. #IEG2018 pic.twitter.com/tDvbe7Gqto
— Front Office Sports (@frntofficesport) April 11, 2018
How much money was spent on sponsorships in 2107 you ask? #ieg2018 pic.twitter.com/ADHbMurgOK
— Anthony Kaniuk (@arkaniuk) April 8, 2018
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Puma: Formule-1 coureur Leclerc... 11-10-2024
- Musea Amsterdam lanceren eenduidige... 10-10-2024
- DPG Media en FC Twente verlengen... 04-10-2024
- Essent terug in schaatssport met... 02-10-2024
- Heineken bundelt krachten met ADE26-09-2024
- De Luisterlijn en Beter Horen... 24-09-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing