Jumbo neemt 1200 wielerfans mee naar Tour
- Sponsoring
- 5 jul 2018 @ 14:25
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 5 jul 2018 @ 14:25
- Redactie Online
Jumbo geeft samen met Team LottoNL-Jumbo sponsors Lotto en Vifit 1.200 Nederlandse wielerfans de kans om live aanwezig te zijn bij de finish van de Ronde van Frankrijk. Als sponsor van het team geeft de supermarktketen fans zo de kans om vanaf een mooie plek de helden van de Tour toe te juichen.
Wielrenner Dylan Groenewegen (zie foto) onthulde de bus die de Nederlanders naar de VIP-tribune aan de finish op de Champs-Élysées in Parijs gaat brengen. Vanaf 4 juli start een actie waarmee klanten van Jumbo kans maken op VIP-kaarten voor dit spektakel.
In totaal vertrekken 25 bussen vanaf verschillende opstapplekken in Nederland richting de finish van de Tour de France. Dylan Groenewegen onthulde vandaag één van de bussen die naar Parijs gaat afreizen en waarop groot de tekst ‘#juichmee op de Champs-Élysées’ te zien is. Dylan won vorig jaar zijn eerste Tour-etappe op deze beroemdste straat ter wereld. "Voor een sporter is het heel speciaal als er veel fans uit eigen land bij de finish zijn. Ik vind het dan ook geweldig dat dit jaar maar liefst 1200 Nederlandse fans op één tribune klaarstaan om ons toe te juichen bij de finish. Dat lijkt me heel bijzonder om te zien”, aldus Dylan Groenewegen.
Namens Team LottoNL-Jumbo nemen Dylan Groenewegen, Robert Gesink, Timo Roosen, Steven Kruijswijk, Antwan Tolhoek,Primoz Roglic, Amund Grøndahl Jansen en Paul Martens deel aan de Tour de France. De 105e editie van de Tour de France start op 7 juli op het eiland Île de Noirmoutier om na ruim drie weken, op 29 juli, te finishen op de Champs-Élysées in Parijs. De Tour de France 2018 is live te volgen op tv, maar speciaal voor Nederlandse fans wilt Jumbo met deze actie de Ronde van Frankrijk nog een stukje dichterbij brengen.
Naar de Champs-Élysées
De fans hebben op 29 juli perfect zicht op alle Tour-helden vanaf de speciale tribune aan de finish midden op de Champs-Élysées. Om kans te maken op een plek op deze VIP-tribune kunnen klanten een wincode activeren. Deze krijgen ze bij 15 euro aan boodschappen, bij aankoop van een Lotto-lot of twee Vifit producten. De actie loopt van 4 tot en met 24 juli 2018. Wekelijks worden er 200 x 2 VIP-Tribune tickets verloot onder de geactiveerde wincodes in die week. Klanten kunnen zo vaak meespelen als ze willen.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Puma: Formule-1 coureur Leclerc... 11-10-2024
- Musea Amsterdam lanceren eenduidige... 10-10-2024
- DPG Media en FC Twente verlengen... 04-10-2024
- Essent terug in schaatssport met... 02-10-2024
- Heineken bundelt krachten met ADE26-09-2024
- De Luisterlijn en Beter Horen... 24-09-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing