Ajax adverteert in Amerika
- Sponsoring
- 20 sep 2019 @ 15:29
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - VoetbalSportmarketingReclameStorytelling
- 20 sep 2019 @ 15:29
- Jeroen Mirck
Ajax won deze week niet alleen zijn eerste wedstrijd in de poulefase van de Champions League, maar won ook de harten van veel voetbalfans in Noord-, Zuid- en Midden-Amerika.
Dinsdag heeft de Amsterdamse topclub in Mexico, Argentinië, Brazilië en in de VS vier krantadvertenties geplaatst met daarin een boodschap aan alle voetbalfans. 'om onze droom in de Champions League te gaan volgen'. Dit is in lijn met de ‘For the future’-positionering van Ajax.
'In ieder land hebben we een koppeling gelegd naar de spelers die daar vandaan komen', vertelt Cas Biesta, head of marketing van Ajax. 'Wederom een internationale actie op een relevant moment, evenals toen rondom de transfer met Frenkie de Jong.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Adyen Giving haalt 25 miljoen euro... 28-03-2025
- Marie-Stella-Maris steunt Wereld... 21-03-2025
- Cupra breidt betrokkenheid bij... 14-03-2025
- EasyToys en Steffie Weterings: It's... 13-03-2025
- Heineken sluit langdurig partnership... 11-03-2025
- Plus terug als Official Partner van... 04-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center