Sligro blijft Feyenoord en KNVB trouw

Sligro blijft Feyenoord en KNVB trouw
  • Sponsoring
  • 19 dec 2019 @ 00:29
  • 21363 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PartnershipVoetbalFood

Feyenoord en Sligro hebben hun partnership met drie jaar verlengd. Hierdoor blijven beide partijen in ieder geval tot eind juni 2022 verbonden. Ook blijft Sligro food en non-food leveren aan De Kuip. Eerder werd eveneens het contract met de KNVB verlengd.

Dirk van Iperen, directeur bezorging van Sligro: ‘Natuurlijk is De Kuip een belangrijke locatie voor ons, maar de samenwerking met Feyenoord behelst meer dan een gewone klant/leverancier-relatie. Wij zijn dan ook erg blij dat we het partnership de komende jaren kunnen voortzetten.’

Mark Koevermans, de nieuwe algemeen directeur van Feyenoord: ‘Sligro is al jaren een belangrijke leverancier voor De Kuip en sinds drie jaar hebben we die samenwerking uitgebreid, waardoor Sligro officieel partner van de club is. Het spreekt voor zich dat we heel blij zijn dat dit ook de komende jaren zo blijft.’

Ook KNVB verlengd

Sligro heeft vorige maand ook het contract met de KNVB verlengd, tot aan december 2022. Sinds 2015 zijn Sligro en de voetbalbond partners in een gezamenlijke ambitie: het stimuleren van een gezonde en verantwoorde leefstijl in het amateurvoetbal.

Door verlenging van het partnership worden verenigingen ook de komende jaren actief gestimuleerd en geïnspireerd om, naast het reguliere aanbod, ook een meer gezond assortiment aan te bieden. De afgelopen jaren lag de gezamenlijke focus op het programma ‘Lekker Bezig’, het kantineprogramma om gezonde en verantwoorde alternatieven toe te voegen aan het bestaande assortiment. Inmiddels maken ruim 670 verenigingen  hier gebruik van en het is de ambitie dit verder uit te breiden.

Daarnaast is Sligro ook partner van het ‘FC Vers’ programma van de KNVB. Hier werkt de KNVB, samen met de vereniging, toe naar een totale kantinebeleving. Hierbij staat het verantwoord assortiment centraal en is er ook aandacht voor roken, alcohol en de uitstraling en gastvrijheid van de kantine als thuishonk van de club. De KNVB doet dit samen met een netwerk van partners.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken