Korfballend Nederland start actie tegen eenzaamheid
- Sponsoring
- 23 mrt 2020 @ 10:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Sponsoring
- 23 mrt 2020 @ 10:43
- Sjaak Hoogkamer
Telecomaanbieder Simpel zet samen met sport- en marketingbureau 2Basics de actie ‘Kleur je wereld een stukje mooier’ op. Simpel is sinds drie jaar sponsor en fan van Korfbal in Nederland.
Samen met korfballend Nederland wil Simpel haar steentje bijdragen om het isolement van ouderen en patiënten met COVID-19 dragelijker te maken.
Mensen die besmet zijn met COVID-19, maar ook de ouderen in zorginstellingen zitten in een noodgedwongen isolement. Eenzaamheid ligt op de loer. Vooral nu bekend is gemaakt dat cliënten van verpleeghuizen helemaal geen bezoek meer mogen ontvangen.
Mick Snel en Jet Hendriks (zie foto boven) (TeamNL spelers en ambassadeurs Simpel) en het KNKV roepen met deze actie de korfballers van Nederland op een recordaantal kleurplaten en brieven te versturen naar mensen die wel wat extra aandacht kunnen gebruiken. ‘Ben bezig met wat je het liefst doet, korfbal, alleen dan anders. Geef wat kleur aan je dag en doe goed voor anderen, aldus Jet Hendriks en Mick Snel.
Vanaf vandaag kan iedereen via www.korfbal.nl/kleuractie een kleurplaat of briefpapier downloaden. Doel is om zoveel mogelijk mensen de kleurplaat of het briefpapier te laten downloaden en op te laten sturen naar opa’s, oma’s, mensen in verpleegtehuizen, bejaardencentra en andere zorginstellingen. Simpel hoopt dat de eenzame mensen zich hierdoor niet vergeten voelen.
Onder alle deelnemers worden ook nog eens digitale meet and greets met Mick en Jet verloot.
Via www.korfbal.nl/kleuractie kan iedereen zien hoe de actie werkt.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nike's Oranje Fatalis-campagne voor... 09-07-2025
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers