Shorttrackster Suzanne Schulting gezicht Tenways

  • Sponsoring
  • 29 jun 2022 @ 16:39
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

E-bikemerk Tenways gaat voor 2 jaar een sportieve samenwerking aan met Suzanne Schulting, shorttrackster, Olympisch kampioen en meervoudig wereld- en EK-titel winnaar.

In de campagne profileert het merk zich als ‘gezonde, groene en plezierige manier van leven.’  Schulting past volgens het merk in dat beeld. Zij is de eerste vrouw die ooit vier shorttrack-medailles heeft gewonnen op één Olympische Spelen. Ze pakte brons op de finale van de 1500m, gouden medailles op de 1000m en de 3000m voor dames en zilver op de 500m op de Olympische Winterspelen van 2022 in Peking.

Schulting is bovendien ‘ambitieus en onstuitbaar en heeft enorm veel bereikt op jonge leeftijd.’ Haar inzet en wilskracht belichamen volgens Tenways ‘het ideaal van sportieve waarden.’ Daarnaast is Suzanne authentiek en nuchter, speelt ze piano, gaat ze koffie drinken of uit eten met vrienden, precies het urban leven waar dit merk bij aansluit.

‘Snel, soepel... als schaatsen op ijs,‘ aldus Schulting na haar eerste testrit op de e-bike.  

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken