TOP X Case: Old Amsterdam
- 13 jul 2018 @ 12:51
- Sales
Titel: Old Amsterdam
Mediabureau: Schiphol Media
Doelstelling: Met een uitgebreide campagne wilde Old Amsterdam buitenlandse reizigers verleiden om de kaas te proeven en een heerlijk souvenir te kopen om mee naar huis te nemen.
Quote: De Old Amsterdam-actie vond met name plaats in Lounge 1, 2 en 3. Hier trokken we de aandacht van reizigers via een groot aantal digitale schermen, een opvallende lightbox, een speciaal promopunt en advertenties in etalages. Eenmaal in een Fine Food winkel werden bezoekers ondergedompeld in de wereld van Old Amsterdam. En als deze ervaring ze nog niet had overtuigd, waren er instore promoties en zelfs een heuse kaasproeverij om ze over de streep te trekken. Het resultaat: 62% meer omzet op de luchthaven.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

