Genomineerden DDMA E-mail Award bekend gemaakt

Genomineerden DDMA E-mail Award bekend gemaakt
  • Algemeen
  • 26 mei 2014 @ 14:18
  • 27723 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-mailmarketingAwards

Laura van der Kallen (Sacha Shoes), Patrick van Wattum (ITG Companies) en Saartje de Wit (OHRA) zijn 22 mei jl. genomineerd voor de E-mail M|V Award. De winnaar wordt op dinsdag 10 juni aan de vooravond van de DDMA EMAIL SUMMIT 2014 wordt uitgereikt.

Maandag 2 juni bepaalt de jury Wouter Hosman (2Organize), de winnaar van vorig jaar, gaat opvolgen en wie de kanshebbers zijn voor de beste e-mailcampagne.

E-mailmarketing
Online marketeer Patric van Wattum: ‘Met de nominatie erkent branchevereniging DDMA de klantgerichte e-mailmarketingstrategie van ITG. Deze kenmerkt zich door persoonlijke een-op-een communicatie en de inrichting van de Customer Life Cycle.’ Van Wattum kreeg in 2010 als opdracht de Customer Life Cycle en het eigen CRM-systeem te integreren in de e-mailmarketing van meerdere ITG reislabels. De Customer Life Cycle werd in kaart gebracht en de Mosaic-segmentatie voor Nederlandse huishoudens van Experian werd actief toegepast om de juiste doelgroep op het juiste moment van de juiste informatie te voorzien. De koersaanpassing had mede tot gevolg dat in de e-mailmarketing de nadruk op een persoonlijke benadering en een daarop afgestemd aanbod voor iedere klant werd gelegd.

Nominatie
De E-mail M|V Award wordt jaarlijks uitgereikt door de DDMA, de Nederlandse branchevereniging voor dialoogmarketing. Er wordt onder meer gekeken wie er bijzondere prestaties in zijn vakgebied heeft geleverd en wie zich heeft weten te onderscheiden op het gebied van creativiteit.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken