Hondenvoermerk Butternut Box zet Caja op billboards

Hondenvoermerk Butternut Box zet Caja op billboards
  • Algemeen
  • 18 jan 2024 @ 09:33
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Goldmatian Caja uit Alphen aan den Rijn staat vanaf nu op de billboards van hondenvoermerk Butternut Box. De viervoeter is de winnaar van een landelijke campagne van het merk.

Butternut Box lanceerde vorig jaar een landelijke campagne met als hoofdprijs: je eigen hond op een billboard. Meer dan 500 hondenbaasjes in Nederland deden mee en vanaf 15 januari 2024 staat. Winnaar Caja is 6 maanden oud en een mix tussen een golden retriever en een dalmatiër. ‘Het is fantastisch dat Caja heeft gewonnen. De professionele fotoshoot was ontzettend leuk om te doen en we zijn heel blij met de foto’s, maar dat Caja nu op een billboard komt te staan is echt de kers op de taart’ vertelt Dennis, het baasje van Caja.

Butternut Box maakt geen brokken of natvoer, maar vers hondenvoer. Volgens het merk maakt het kookproces de verse maaltijden gezond en goed voor honden. Ze gebruiken alleen vers vlees, groenten, kruiden en soms een beetje fruit. De verse maaltijden worden langzaam gegaard en direct ingevroren, zo blijven alle voedingsstoffen, vitamines en mineralen bewaard. Door middel van een aantal vragen op de website, worden de verse maaltijden aangepast op de behoeften van de hond en in porties thuisbezorgd.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken