Stefanie van Rootselaar Head of Marketing & Communication Brand New Day

Stefanie van Rootselaar Head of Marketing & Communication Brand New Day
  • Algemeen
  • 16 jan 2024 @ 07:42
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Stefanie van Rootselaar (40) is gestart als Head of Marketing & Communication bij Brand New Day. Zij gaat het marketing- en communicatieteam leiden en is verantwoordelijk voor het neerzetten van de marketingstrategie.

De afgelopen 2,5 jaar stond Van Rootselaar aan het roer van Fight cancer, een stichting die fondsen werft voor onderzoek naar kanker. Hier was zij eindverantwoordelijk voor strategie, finance en fondsenwerving. Zij pionierde met nieuwe concepten om het merk en de fondsenwerving een boost te geven. Vóór haar tijd bij Fight cancer werkte Stefanie in diverse leidinggevende rollen bij o.a. Air France KLM, DPG Media en PR-bureau FutureFactor.

Van Rootselaar wilde graag weer binnen het marketingcommunicatievak aan de slag. De financiële sector had haar eigenlijk nooit aangetrokken totdat ze in aanraking kwam met Brand New Day: ‘Brand New Day is een echte disruptor, doet dingen anders dan andere financials, heeft een andere tone-of-voice. De organisatie is klantgericht, transparant en durft duidelijke keuzes te maken. Ik denk dat ik goed gedij in zo’n omgeving en ik kijk ernaar uit om mij te verdiepen in een onderwerp dat voor velen onterecht niet top of mind is: pensioen. Het lijkt mij een hele gave uitdaging om een taai en vaak niet urgent thema nú relevant te maken voor mensen. Een extra pensioenpotje opbouwen is namelijk altijd een goed idee.’

Brand New Day is blij met de komst van Stefanie. Joost Tieland, Commercieel Directeur bij Brand New Day: ‘Met de komst van Stefanie kunnen we nog meer slagen maken om samen met het team de groei van onze organisatie voort te zetten en hopelijk te versnellen. Zij neemt een rugzak aan waardevolle kennis en ervaring mee en haar persoonlijkheid past goed bij ons. Stefanie is iemand die zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Zo opereren wij ook.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken