De zomerfavorieten van... Michael Blankert (Just Eat Takeaway.com)
- Algemeen
- 9 jul 2024 @ 07:30
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Marketing
- 9 jul 2024 @ 07:30
- Nanny Kuilboer
Michael Blankert is Marketing Director Southern Europe & Australia bij Just Eat Takeaway.com in Nederland bekend als Thuisbezorgd.nl. Voor zijn merk is de zomer in ieder geval wel geslaagd, want met regen wordt er meer besteld.
Vraag: Wat zijn je plannen deze zomer?
Eerst reizen we af naar de Olympische Spelen in Parijs en pikken daar een basketbalwedstrijd mee en de volgende bestemming is Portugal voor een mix van strand en cultuur 😎
Welk seizoen is het belangrijkst voor jouw merk?
Met regenachtig weer, zien we een aanzienlijke toename in het aantal bestellingen voor bezorgmaaltijden, boodschappen en andere artikelen. Klanten kiezen er dan vaker voor om het comfort van hun eigen huis te combineren met het gemak van online bestellen en thuisbezorging.
Wat zijn de zomertrends voor jouw merk?
Salades, drankjes, ijs et cetera.
Wat zijn de plannen op marketinggebied voor najaar 2024 en 2025; gaat er iets veranderen aan jullie marketingstrategie?
We breiden onze focus steeds verder uit van eten naar een breder aanbod. Daarnaast blijft Thuisbezorgd.nl voortdurend de beleving van klanten, partners en bezorgers optimaliseren.
M I CH A E L ‘ S Z O M E R F A V O R I E T E N
Favoriete zomerdrankje? Mojito
Favoriete ijsje? Bolletje mango-ijs
Kamperen of hotel? Hotel
Favoriete barbecuegerecht? Saté
Boek of badminton? Boek
Favoriete vakantieland? Portugal
Natuur of stad? Natuur
Zwembad of strand? Strand
Auto of vliegtuig? Auto
Fiets of boot? Bootje
Favoriete zomermerk? Havaianas
Zomer of winter? Zomer
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Dozijn nieuwe trends volgens Lidewij Edelkoort
- Hema ziet grote kansen in retailmedia: 'We staan pas aan het...
- Shortlist SAN ABC Accenten 2024 bekend
- Retailmedia: 'Stel de klantreis open voor adverteerders'
- Vrije Academie opent Wunderkammer met Darwin, Sinke & Van...
- [onderzoek] Ipsos I&O: merk 'Van Oranje' wint aan waarde
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management