Masterclass: Contentmarketing voor gevorderden (WIN)
- B2b
- 3 sep 2014 @ 08:10
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Kennissessie
- 3 sep 2014 @ 08:10
- Redactie B2B
Op woensdag 24 september organiseert spotONvision een masterclass ‘Contentmarketing voor gevorderden’ voor B2B Marketing en communicatiemanagers met basiskennis van contentmarketing en een verantwoordelijkheid voor leads. Als partner mag MarketingTribune één masterclass weggeven.
'Klaar met de kinderschoenen? Til je B2B contentmarketing naar een hoger niveau!'
Heb jij je contentmarketing al redelijk onder de knie? Weet je inmiddels wat wel en niet werkt en heb je al eerste resultaten kunnen evalueren? Tijdens de masterclass contentmarketing voor gevorderden krijg je tips, trucs en handvatten om jouw contentmarketingstrategie naar het volgende niveau te tillen.
Na de masterclass weet je:
• Hoe de koper het kooptraject doorloopt en waarom het belangrijk is om dat te weten
• Wat ‘Content mapping’ is en hoe het de basis vormt voor jouw marketingplan
• Hoe je leads kunt nurturen over een langere periode
• Welke tools je daarbij kunt gebruiken
• Wat dit betekent voor de organisatie van marketing
Laat hieronder in de reacties weten waarom jij deze masterclass zou willen bijwonen + jouw e-mailadres. Op 8 september brengen we de winnaar per e-mail op de hoogte. Niet gewonnen? Geen probleem, schrijf je in via de website.
spotONvision masterclass: Contentmarketing voor gevorderden
Datum: 24 september 2014
Locatie: Amstelveen
Tijd: 10:00 uur – 14:00 uur
Kosten: € 395,- ex. BTW (incl. lunch en hand-outs)
Max. 12 deelnemers
PE-punten voor SMP-ers: 3
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
- Martien Korting van Gripp: 'Ondernemers in de creatieve sector...
Laatste Nieuws
- Keynote Nathalie Lam van Philips:... 30-04-2024
- Mylene Samuels van ABN Amro: 'Word... 29-04-2024
- [onderzoek] Druk op... 26-04-2024
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing