SAN: ruim 220 juryleden voor 11 vakjury's
- B2b
- 14 feb 2019 @ 10:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 14 feb 2019 @ 10:17
- Sjaak Hoogkamer
Ruim 220 juryleden in 11 vakjury’s c.q. categorieën gaan de ingezonden cases/campagnes van SAN Accenten 2018 beoordelen. Het SAN Jaarboek 2018, de jubileumeditie, wordt dankzij de eenmalige categorie De Reclameparels volgens Frits Schuring (SAN) een ‘uniek document’.
Alle voorzitters en leden van de juryteams zijn zoals elk jaar ervaren marketing- en communicatiespecialisten en stellen hun tijd en deskundigheid belangeloos ter beschikking. De eisen die aan SAN juryleden worden gesteld zijn volgens Frits Schuring hoog want de waarde van een jaarprijs wordt bepaald door het niveau van de jury. Kijk voor alle juryleden op: https://www.sanaccent.nl/jury/juryleden/
Parels
SAN voorzitter Jeroen Hubert meldt dat er voor de eenmalige jubileumcategorie De Reclameparels 49 campagnes zijn ingestuurd uit de afgelopen 30 jaar. ‘Het enthousiasme bij adverteerders en bureaus was hartverwarmend en het zal niet gemakkelijk worden voor de speciale jury met 30 iconen uit het vak om hieruit een keuze te maken.’
Ook de categorie Smart Idea met de 47 ingezonden cases is volgens Hubert wederom een succesvolle categorie.
Op 28 februari a.s. krijgen alle SAN juryleden het Jaarboek mee naar huis ter voorbereiding van de cases uit zijn of haar categorie voor de eerste juryronde bij Sanoma in Hoofdorp. De nominatie juryronde is op 12, 13 en 14 maart a.s.. De nominaties zijn bekend op 21 maart 2019.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing