Tispha Barbier benoemd als CMO van Detron
- B2b
- 30 okt 2019 @ 10:52
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Personalia
- 30 okt 2019 @ 10:52
- Sjaak Hoogkamer
ICT-dienstverlener Detron heeft Tispha Barbier aangesteld als chief marketing officer. Zij volgt Ilse Smulders op die zich binnen Detron gaat bezighouden met productmanagement.
Barbier komt van Prowareness, waar ze ook de functie van CMO vervulde. In haar nieuwe functie wordt zij verantwoordelijk voor de marketingstrategie van Detron met een focus op het optimaliseren van de samenwerking tussen marketing en sales.
Barbier: ‘Ik geloof dat marketing een dominante rol heeft voor de toekomst van bedrijven. Het is een valkuil voor marketeers om in middelen te denken, waar je juist strategisch moet kijken naar het gehele, integrale plaatje. Hiervoor kom ik toch echt terug bij de tegeltjeswijsheid ‘meten is weten.’
Als lid van het managementteam is Barbier tevens medeverantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van het bedrijf en voor het realiseren van de lange termijn doelstellingen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Sanne Hartman (Ovivio): 'Je kunt het... 01-12-2025
- Marketingtransfers week 48, 202528-11-2025
- Imke Walenberg nieuwe hoofdredacteur... 24-11-2025
- Marketingtransfers week 47, 202521-11-2025
- Marketingtransfers week 46, 202514-11-2025
- GS1 lanceert bewustwordingscampagne... 12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

