Tispha Barbier benoemd als CMO van Detron

  • B2b
  • 30 okt 2019 @ 10:52
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

ICT-dienstverlener Detron heeft Tispha Barbier aangesteld als chief marketing officer. Zij volgt Ilse Smulders op die zich binnen Detron gaat bezighouden met productmanagement.

Barbier komt van Prowareness, waar ze ook de functie van CMO vervulde. In haar nieuwe functie wordt zij verantwoordelijk voor de marketingstrategie van Detron met een focus op het optimaliseren van de samenwerking tussen marketing en sales.

Barbier: ‘Ik geloof dat marketing een dominante rol heeft voor de toekomst van bedrijven. Het is een valkuil voor marketeers om in middelen te denken, waar je juist strategisch moet kijken naar het gehele, integrale plaatje. Hiervoor kom ik toch echt terug bij de tegeltjeswijsheid ‘meten is weten.’

Als lid van het managementteam is Barbier tevens medeverantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van het bedrijf en voor het realiseren van de lange termijn doelstellingen.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken