Thema's NMD20 bekend

  • B2b
  • 17 dec 2019 @ 11:53
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Kennissessie

Op 18 juni 2020 vindt de vierde NIMA Marketing Day plaats bij De Fabrique in Maarssen. Tijdens de NMD staat leven met en werken in marketing centraal. Deze week zijn de 15 Tracks bekendgemaakt.

NMD optimaliseert zich sinds jaar één richting dit marketingevent. In vergelijking met voorgaande jaren worden daarom opnieuw een aantal wijzigingen in de opzet en het programma  doorgevoerd. Drie voorbeelden:

– Er worden een aantal nieuwe ‘verticles’ of Tracks geïntroduceerd, die hieronder in het overzicht staan uitgelicht. Geheel nieuw en éxtra is de Marketing Facts Strategy Track in de grote zaal, na en voor de keynotes.

– De twee ‘diagonale tracks’ die in 2019 zijn geprogrammeerd krijgen een vervolg: één, speciaal voor Engelstalige bezoekers en één voor bezoekers die specifiek op zoek zijn naar B2B-cases.

– De catering kreeg afgelopen jaren hoge waardering van de bezoekers, maar in overleg met De Fabrique zet de organisatie er nóg een tandje bij.

NIMA Marketing Day 2020 staat weer in de steigers: de 15 +1 kennistracks zijn bekend.

NIMA Members mogen de dag kosteloos bezoeken en kunnen zich vanaf half februari 2020 inschrijven. NIMA Marketing Day heeft een eigen site waar het programma zo actueel mogelijk wordt bijgehouden en waar je meer leest over nieuws rond de #NMD20. Je kunt NMD ook volgen via de social kanalen.

De vijftien (+1) thema’s van de Marketing Day 2020 zijn:

The Branded Content

The Design

The Inspiration

The Media

The Tools

The Creative Brand Thinking

The Customer Journey

The Insights & Market Intelligence

The Identity & Internal Branding

The Brand

The Data & Predictive Analytics

The Marketing Leadership

The Customer Experience

The AI & Digital Marketing Innovations

The War for Attention

(+1) The Marketingfacts Strategy Track

 

De NIMA Marketing Day wordt georganiseerd door Team NIMA en BBP Media, met hulp van de NIMA Members. De eerder gehouden NMD’s waren een groot succes: in drie jaar tijd groeide het event uit naar een dag waarop bijna 2000 bezoekers werden verwelkomd die een keuze konden maken uit ruim 80 presentaties.

 

Co-creatie

NMD is co-creation to the max. Evenals voorgaande jaren worden alle NIMA Members die mee willen denken over de sprekers bij de thema’s van harte uitgenodigd om deel te nemen aan de eenmalige bijeenkomst van de NMD Adviesraad. Deze zal plaatsvinden op woensdag 22 januari 2020 van 18.00 tot 20.00 uur.

 

Verreweg de meeste bezoekers zijn zelf marketeer; reden waarom NIMA voor het programma ook expliciet zoekt naar presentaties ván marketeers, die zelf (budget)verantwoordelijk zijn voor de keuzen die zij maakten. De Adviesraad stelt tijdens de brainstormbijeenkomst een ‘verlanglijst’ op van bijzondere en de spraakmakende professionals en bedrijven die bij de thema’s passen. Met die lijst wordt uiteindelijk het programma samengesteld.

Aanmelden voor deelname aan de Adviesraad kan door een mail te sturen naar de programmamanager van NMD: l.ros@nima.nl

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken