Gratis Grey Ocean-college 12 oktober

  • B2b
  • 8 okt 2020 @ 11:43
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Kennissessie

Dit gratis proefcollege is onderdeel van de Grey Ocean Strategy Masterclass reeks. Aanleiding is het nieuwe boek van Edgar Keehnen van Grey Ocean AGEnSee: De Grey Ocean Strategie: Marketing voor het grootste marktsegment ooit.

Keehnen: ‘Dit online proefcollege van 1,5 uur helpt je als marketeer met welke strategie je de kansen binnen het grootste marktsegment, namelijk de seniore consument, kunt vergroten.’

Het programma wordt georganiseerd in samenwerking met Ronald Provoost en Rob Beltman van H3ROES, een coöperatie van professionals die bedrijven en instanties helpen meer klantgericht en maatschappelijk te ondernemen.

Keehnen: ‘Na het college begrijp je waarom een Grey Ocean Strategie nuttig en zelfs noodzakelijk is voor meer omzet en hoe je die kunt ontwikkelen en realiseren. Na het proefcollege op 12 oktober besluit je of je het hierbij laat. Of dat je wellicht meer wilt zien van de Materclass serie of dat  je misschien het nieuwe boek wilt kopen.’

Hier voor meer informatie of aanmelden

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken