Alexa Kuit sluit zich aan bij Sterke Leiders

Alexa Kuit sluit zich aan bij Sterke Leiders
  • B2b
  • 8 jan 2024 @ 11:38
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Kuit maakte carrière bij NS en in de wereld van consultancy en bedacht daar dat ‘de wereld een stuk mooier zou zijn als mensen elkaar beter zouden verstaan.’

Daarom besloot ze een opleiding te volgen met de bijzondere titel Non Verbal Strategy Analysis waarin ze inmiddels master is. Kuit legt volgens het collectief ‘je non-verbale impact bloot.'

Kuit: ‘Met mijn blik maak ik ieders non-verbale impact, communicatievoorkeur en bijhorende gedragsstrategie duidelijk. Als leider ga je begrijpen wat jij persoonlijk teweegbrengt en als team waar het ‘gedoe’ ontstaat en hoe je moeiteloos samen verder komt’.

Lodewijk van der Peet namens Sterke Leiders: ‘We zijn heel erg blij met de komst van Alexa als volledig partner. Ze voegt met haar unieke skills iets heel bijzonders en waardevols toe aan ons palet. Alexa is zich inmiddels ook aan het verdiepen in het Enneagram’.

Sterke Leiders is een collectief van coaches die elkaar hebben gevonden in een aanpak waarin kwetsbaarheid centraal staat en humor als energiebron wordt gebruikt. De naam Sterke Leiders onderstreept naar eigen zeggen ‘de holistische aanpak waarin aandacht wordt gegeven aan het lichaam en geest van leiders.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken