Kwart eeuw innovatie en impact in marketing

- B2b
- 27 jan 2025 @ 05:15
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 27 jan 2025 @ 05:15
- Kel Koenen
3MO, het adviesbureau dat marketing- en communicatie-inspanningen efficiënter en effectiever maakt, viert dit jaar zijn 25-jarig bestaan. Sinds de oprichting door Alfred Levi in 2000 heeft het bedrijf een indrukwekkend palmares opgebouwd en blijvende impact gemaakt in de Nederlandse marketingsector en daarbuiten.
Met 34 (voormalige) collega’s bediende 3MO meer dan 325 opdrachtgevers in uiteenlopende sectoren, zoals retail, FMCG, finance, telecom, energie, automotive en NGO’s. Het bureau heeft naam gemaakt met meer dan 60 mediareviews in 34 landen, variërend van Nederland en Europa tot Azië, Afrika en Amerika.
In 2013 werd een nieuw hoofdstuk ingeluid toen Aranka Staijen, Huib Bouma en Ivonne Boumeester als nieuwe partners toetraden. Onder hun leiding breidde 3MO zijn diensten verder uit. Zo werden meer dan 125 media(digital) bureau pitches en meer dan 100 creatieve agency pitches begeleid, evenals talloze klant-bureau relaties geëvalueerd.
In 2023 introduceerde 3MO de innovatieve Collab-evaluatietool, die bijdraagt aan betere samenwerkingen tussen merken en bureaus. Daarnaast heeft 3MO met 18 edities van het jaarlijkse Branded Content Event een podium gecreëerd voor kennisdeling en inspiratie in samenwerking met MarketingTribune/BBP Media.
Naast hun advieswerk speelt 3MO een belangrijke educatieve rol in de sector. Ontelbare marketeers en communicatieprofessionals zijn in de afgelopen 25 jaar opgeleid met trainingen en workshops over onderwerpen als briefings schrijven, het ontwikkelen van proposities en branded content.
Terugkijkend op een kwarteeuw van innovatie, blijft 3MO zich richten op het versterken van klant-bureau relaties en het opleiden van professionals. De oprichters en huidige partners benadrukken dat de kracht van het bureau ligt in het combineren van diepgaande sectorervaring met een vooruitstrevende blik. ‘De afgelopen 25 jaar hebben we de sector zien veranderen en meegroeien met nieuwe technologieën en strategieën’, zegt Ivonne Boumeester. ‘Ons doel blijft hetzelfde: bedrijven helpen om het beste uit hun marketing- en communicatie-inspanningen te halen.’

-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Conclusion Experience bereikt... 18-12-2025
- Marketingtransfers week 50, 202512-12-2025
- Marketingtransfers week 49, 202505-12-2025
- Sanne Hartman (Ovivio): 'Je kunt het... 01-12-2025
- Marketingtransfers week 48, 202528-11-2025
- Imke Walenberg nieuwe hoofdredacteur... 24-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

