Zomerstress: deadline Effie nadert snel!

  • Bureaus
  • 1 aug 2014 @ 15:33
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardCampagnesBekroningenEffect

De uiterste deadline om in te zenden voor de Effie nadert snel: na maandag 4 augustus kunnen bureaus en adverteerders niet meer meedingen naar deze prestigieuze reclameprijs. Vanwege de gebruikelijke zomerstress is de deadline al verruimd, dus extra uitstel zit er niet meer in.

De Effie bedacht begin juli iets nieuws: inzenders krijgen de mogelijkheid om uitstel te 'kopen'. Voor bureaus die de deadline van 7 juli om wat voor reden dan ook niet gingen halen, werd het mogelijk om tegen een meerprijs de deadline te verlengen tot en met 18 juli of zelfs 4 augustus.

Adverteerders en bureaus kunnen sinds 19 mei cases inzenden om mee te dingen naar de EffieAwards 2014 van BVA en VEA. 'Als de deadline nadert, stromen de uitstelverzoeken elk jaar weer binnen', memoreerde Dick van der Lecq eerder deze maand namens de Effie-stuurgroep. 'Om hier op een eerlijke manier gehoor aan te geven, hebben we een systeem uit het buitenland overgenomen dat ruimte kan geven en voor iedereen gelijk is.'

De reclameprijs voor bewezen effectiviteit wordt op dinsdag 7 oktober uitgereikt tijdens 24Festival, het dagvullende reclame-evenement dat dit jaar wordt gehouden in de Amsterdamse Stadsschouwburg.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken