Joe Public ontwikkelt EHBO-campagne voor Oranje Kruis

Joe Public ontwikkelt EHBO-campagne voor Oranje Kruis
  • Bureaus
  • 1 sep 2015 @ 14:49
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesVideoReclameMarketing

Het Oranje Kruis heeft Joe Public Take-Away Advertising ingeschakeld voor een campagne waarmee het belang van een onafhankelijk EHBO-examen wordt gecommuniceerd. Het eerste resultaat is de internetfilm 'Rijbewijs'.

Het Oranje Kruis is een onafhankelijk certificerende organisatie op het gebied van Eerste Hulp. Om het belang van een onafhankelijke examinator duidelijk te maken ontwikkelde Joe Public een internetfilm waarbij een rij-examen wordt afgenomen door de eigen instructeur. Met alle gevolgen van dien.

Credits

Klant: Het Oranje Kruis
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Jeroen van Eck
Creatie: Maarten van Kempen, Rikkert Boog, Michiel Peereboom
Account: Jolies van Rijn
Accountproducer: Merel Groenenboom
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Frank de Kok
Regie: Jelle de Jonge
Editor: Taco Arts
Geluid: The Ambassadors
Post-productie: The Ambassadors 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken