Gouden Leeuw voor Opel en JWT

Gouden Leeuw voor Opel en JWT
  • Bureaus
  • 22 jun 2018 @ 15:11
  • 16754 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • CampagnesInteractieActivatieAwardCannes

Nieuw Nederlands goud in Cannes: de online campagne 'Pay With Views' van Opel en J. Walter Thompson Amsterdam is bekroond met een gouden, zilveren én bronzen PR Lion. Ook werden twee bronzen Direct Lions gewonnen.

Bij de PR Lions ging er verder nog brons naar 'Dutch Masterjuices' (Philips, Ogilvy), 'The Lioness Crest' (Nike, Wieden+Kennedy Amsterdam) en tweemaal naar 'Safe Lock' (KPN, N=5) 2x brons

Bij de Direct Lions was er naast tweemaal Opel ook brons voor 'Dutch Masterjuices' van Philips en Ogilvy Amsterdam.

Appie Today wint zilver

Zilver was er weggelegd bij de Media Lions voor 'Appie Today' van Albert Heijn en TBWA\Neboko. Dezelfde klant en dito bureau wonnen in die categorie brons met 'The perfect vlogger', in Nederland beter bekend als 'Blij met Sjoerd'. Tot slot was er nog media-brons voor de Handicab-campagne van Ford en Ogilvy Amsterdam.

In de nieuwe categorie Social & Influencer Lions wonnen Adidas en 72andSunny Amsterdam brons met 'Creativity gets you noticed'. Bij Innovation en Product Design werd geen Nederlands werk bekroond.

Bekijk alle winnaars en nominaties in ons Dossier Cannes 2018.




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken